Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Noen som vet hvor det er billigst å kjøpe brystpumpe (helst avent)? Ser at det er ikke akkurat billig med de pumpene....
Luna** Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Og kjøper dere pumpe FØR barnet blir født? Jeg kan ikke skjønne at det er nødvendig, men ser/hørest ut som mange gjør det....
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 kjøpte vanlig Avent-håndpumpe til 399 på Barnas Hus.. Men det er en stund siden - men koster visst bare 499 til vanlig. Er med 2 flasker...
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har kjøpt min på apoteket (avent). litt billigere der enn på BArnas HUs her i arendal ihvertfall.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Kjøpte avent håndpumpe på nettet, tror jeg betalte 399-499... Jeg har kjøpt på forhånd, har hørt mye om de brystpumpene de har på sykehuset, hørtes ikke akkurat behagelig ut:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå