Gå til innhold

Hjeeeelp! Tidlig vannavgang? Bare uke 18:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff...jeg ble skikkelig skremt i dag når jeg sto opp. Når jeg sto og kledde på meg så merket jeg at det plutselig rant noe på låret. Jeg kjente etter og så at handa var våt med en blank væske. Jeg har ingen problemer med urinlekkasje og jeg er vant til vanlig utflod så det kunne ikke være noen av delene. Det luktet ikke syrlig, men litt søtt på en måte. Jeg dro avgårde til legen. han foretok en rask undrsøklese der han kjente på mormunnen. Han sa at den kjente fast og lukket.

Han trodde at det kanskje hadde vært en liten syste i livmorhulen som hadde sprukket. Han sa at jeg skulle kontakte han hvis jeg fikk mer lekkasje........HUFF....jeg er så redd. Jeg har ikke hatt noen lekkasje nå og det sparker og rører på seg så det virker som om det går bra.

Håper virkelig at alt går bra. Noen som har hatt samme opplevelse eller har opplevd tidlig vannavgang?

Jeg håper at alt er bra med lille gullet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke opplevd det, men på jordmødrene på NRK1, er det jo en jente/dame, som ligger på sykehuset som hadde vannavgang i uke 15 og 21 tror jeg det var. Hun fødte prematurt i uke 29 og alt har vel godt bra i ettertid ettersom jeg har forstått. Ville ringt føden å spurt hva de mente også jeg da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...