Luna** Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Nå nærmer terminen seg faretruende raskt... Har dere med helsekortet "overalt"? I tillfelle vannet går en eller anne plass enn hjemme? Har liksom hatt det hjemme, og tatt det bare med til lege /jordmor.
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 har det ikke med overalt nei, men da jeg reiste hjem (for en helg 5 timer vekke) hadde jeg det med sånn i tilfelle. men ellers ser jeg ikke poenget...
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Under hele svangerskapet har jeg tatt med meg helsekortet når jeg har dratt hjemmefra. det ligger permanent i vesken min. Uansett hvor langt man er kommet i svangerskapet, kan det skje ting som gjør at man må ha helsekortet lett tilgjengelig.
Fløffy Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Hadde ikke det forrige gang jeg var gravid, men nå så har det ligget i vesken hele svangerskapet. Egentlig ikke med overlegg - bare for lat til å ta det ut...
prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Har det også i veska så med overalt )
saray Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 nei det har jeg aldri gjort.venter nummer 3og har bare hatt det med på lengre turer vekk
oktober2007 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Fikk beskjed av lege/jordmor i begynnelsen av svangerskapet at siste 3 vekene før termin skal helsekortet ALLTID vere med... så har det alltid liggande i bilen, veska etc - lett tilgjengelig iallfall... i tillegg har eg alltid med kamera - får man ikkje tid til å stikke heimatt for å hente kamera er det greit å ha det med
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 jeg har hatt det med i vesken hele tiden. og visst jeg har vært på gå turer som tar over en time og er langt borte hjemmefra har jeg hatt det i jakken. man vet jo alri om det skjer noe. dumt hvis det skulle skje noe..... men nå er jeg snart ferdig med mitt svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Ja har det med overalt. Litt tidligere i svangerskapet begynte jeg å blø da jeg var på jobb. Jeg hadde ikke helsekortet med. Det ble unødig mye stress å få hentet det. Det er alltid med meg etter det.
Tutla84 og ICSI turneren Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har også alltid helsekortet i veska. Fikk beskjed av legen i uke 24 at det alltid burde være med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå