Gå til innhold

Har dere med helsekortet på jobb etc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer terminen seg faretruende raskt...

Har dere med helsekortet "overalt"? I tillfelle vannet går en eller anne plass enn hjemme? Har liksom hatt det hjemme, og tatt det bare med til lege /jordmor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har det ikke med overalt nei, men da jeg reiste hjem (for en helg 5 timer vekke) hadde jeg det med sånn i tilfelle. men ellers ser jeg ikke poenget...

Skrevet

Under hele svangerskapet har jeg tatt med meg helsekortet når jeg har dratt hjemmefra. det ligger permanent i vesken min.

Uansett hvor langt man er kommet i svangerskapet, kan det skje ting som gjør at man må ha helsekortet lett tilgjengelig.

Skrevet

Hadde ikke det forrige gang jeg var gravid, men nå så har det ligget i vesken hele svangerskapet. Egentlig ikke med overlegg - bare for lat til å ta det ut...

Skrevet

Har det også i veska så med overalt :o)

Skrevet

nei det har jeg aldri gjort.venter nummer 3og har bare hatt det med på lengre turer vekk

Skrevet

Fikk beskjed av lege/jordmor i begynnelsen av svangerskapet at siste 3 vekene før termin skal helsekortet ALLTID vere med... så har det alltid liggande i bilen, veska etc - lett tilgjengelig iallfall... i tillegg har eg alltid med kamera - får man ikkje tid til å stikke heimatt for å hente kamera er det greit å ha det med ;)

Skrevet

jeg har hatt det med i vesken hele tiden. og visst jeg har vært på gå turer som tar over en time og er langt borte hjemmefra har jeg hatt det i jakken. man vet jo alri om det skjer noe. dumt hvis det skulle skje noe..... men nå er jeg snart ferdig med mitt svangerskap.

Skrevet

Ja har det med overalt. Litt tidligere i svangerskapet begynte jeg å blø da jeg var på jobb. Jeg hadde ikke helsekortet med. Det ble unødig mye stress å få hentet det. Det er alltid med meg etter det.

Skrevet

Jeg har også alltid helsekortet i veska. Fikk beskjed av legen i uke 24 at det alltid burde være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...