Gå til innhold

Mistet to barnehagebarn

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.nettavisen.no/innenriks/ioslo/article1363120.ece

"Barnehagen «glemte» to småunger langs en av Oslos mest trafikkerte veier - men varslet aldri politiet."

Jeg merker jeg blir utrolig sint når jeg leser sånt. Barnehagen hadde ikke meldt barna savnet i hele tatt! Jeg får vondt av de to små tassene som må ha vært så redd som ikke fant de voksne, samt står rett ved siden av traffikert vei. GRRRR!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo helt uansvarlig!!! Hva som helst kan skje med to 2-3-åringer som blir etterlatt midt i Oslo....

Utrolig provoserende at ikke lederen i barnehagen tar noe ansvar. De varslet ikke en gang politiet... Er vel mest opptatt av å beskytte seg selv! Fy f.. jeg hadde blitt sint om jeg hadde fått vite om noe sånt..

Jeg er fristet til å finne ut hvilken barnehage det er snakk om..

Skrevet

Det er ikke den første og ikke den siste bhg som 'glemmer' unger på tur. dessverre.

Skrevet

Uff, tenk å få vite at det er din egen barnehage! Hva skulle man gjort da? Folk er jo overlykkelig over å ha fått plass, men at de ikke skal kunne ta av seg barna er jo helt !$$"!$"!$$"!#% !!!!!

Skrevet

Jeg syns faktisk de burde vært pliktig å oppgi hvilken barnehage det er snakk om.

Skrevet

og på ring 2 da... for der er det ikke noe trafikk..

det er jo livsfarlig å glemme to barn der!! der kunne det fort gått galt...

Skrevet

får helt gåsehud altså...

Skrevet

Herlighet!De burde slaatt FULL ALARM!!

Tenk om de hadde vaert tatt fra barnehagen?? Det vet man jo aldri!

Sloevt!

Bra det gikk bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...