Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Igår ga jeg for første gang jenta mi på 5mnd vann. 4 ml kokt vann. Ga på sprøyte, virka som hun likte det helt greit. Men, hvor mye om dagen, hvor ofte og hvordan gir dere (kopp,sprøyte,flaske)?
vimsa30 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg gir vann til grøten. Da drikker han 40-50 ml av flaske.Synes det er helt topp med vann...
MM med spire Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 jeg begynte å gi vann når han var ca 4 mnd... Ga i flaske jeg... begynte å gi som tørstedrikk i sommer... Kokte vannet til han var 6-7 mnd tror jeg. Nå er han 9 mnd - og drikker masse vann...fra springen.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ok. 40-50 ml en gang om dagen da eller? Vi har ikke begynt med grøt enda, kun fått en smaksprøve på grøt igår..
**snuskeluska** Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Lillegull er snart 5 mnd og vi gir vann til grøt og middag. Litt varierende hvor mye han drikker, griner litt på nesa, men han får nå i seg litt i alle fall. Får mm ellers. Vi gir rett fra springen, har fått beskjed av HS at det er ok.
vimsa30 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Spiser grøt bare om kvelden enda så det blir en gang om dagen...ammer ellers. Jeg gir han vann fra springen. Helsesøster sa det ikke var nødvendig å koke vannet her hvor vi bor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå