dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 sånne vaskemaskinmenner.... slitsom rase altså.... her sto jeg opp i otta vettu for å rydde og ordne så det skulle være hyggelig for ham å komme på jobb, jeg syns det var greit at han skulle komme mellom 08 og 13, og har venta en hel uke på denne avtalen.... vi har altså levd uten vaskemaskin ei uke, og det er ikke så stas i grunnen... kvart på ett hadde han jo enda ikke kommet, og da jeg ringte viste det seg at de hadde surra bort hele avtalen vår, og baklaget dette på det sterkeste.... så nå skal det visst komme en likevel, men altså.... men jeg tenker mest på at jeg vil ha kyllingsalat. Nå har jeg vært kvalm i fem timer, også gikk det over, og vips så vil jeg ha kyllingsalat... men jeg får jo ikke handla noe særlig, for jeg venter jo på han vaskemaskinmannen ja.... det var sant.... ååå så digg det skla bli å vaske klær igjen!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2007 Nå har han vært her, og jammen tar det ikke ei uke før han får fiksa den.... i alle fall.... kjære vene...
phantomet Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 stakkars deg! Håper virkelig at det ikke tar så lang tid likevel. OG AT DU FÅR KYLLINGSALAT IDAG!!!!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 hvis jeg skal få kyllingsalat må jeg handle, og akkurat nå er jegbare fortvila... da frister det ikke så veldig å handle i alle fall.... men men, jeg kan spise kyllingsalat en annen gang.... jeg visst vaske klær da også.... en annen gang altså. prooooooooooooomp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå