☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Har lyst å gi de ansatte på avd. til sønnen min en liten opmerksomhet for jeg syns de er sååå flinke. Men er usikker på hva jeg bør/skal gi... Hva tror dere som jobber i bhg det er koseligst å få: * hjemmelaget eplekake * blomst/plante * vin Andre forslag? Og når gir man dette? Blir det dumt å gi noe? Sett på som smisk?
MikroMidas Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde blitt aller mest glad for hjemmelaget eplekake. Det viser virkelig at du har lagt en innsats i det for at de skal føle at de blir satt pris på. En vinflaske er liksom fort gjort å kjøpe....hvis du skjønner? Og meg og blomster = usant (ha ha ha)
MikroMidas Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Beklager, jeg jobber ikke i bhg....men du fikk nå meningen min likevel (:
Solskinnsdag Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Visst du er en mamma som har et godt forhold til de ansatte i bhg, så ser ikke jeg på det som smisking. Vet jo ikke hvordan det er i barna dine sin bhg, men flere av bhg jeg har jobbet i så hadde vi fredagskos. Så visst du kommer med en eplekake til de på en fredag så tror jeg det ville vært kjempekoselig! Vertfall ville jeg og mine kollegaer blitt glad for det. :-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 enig i at det er koslig og bare dukke opp i barnehagen med en kaka og si "dere er så utrolig flinke at dere fortjener noe og kose dere med"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 (jeg jobber heller ikke i barnhehage)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2007 Ok så eplekake som jeg kommer med om morgenen en fredag f.eks blir tatt godt imot da... Det er jo tiden for eplekake nå også så... men skal jeg skrive et kort eller bare si at jeg har bakt til dem fordi jeg syns de er så flinke? Er litt flaut da men vil så gjerne vise de at jeg er fornøyd, har et veldig godt forhold til dem--
Solskinnsdag Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Bare gi den til de om morgenen og si at den får de fordi de fortjener den, ha en fin dag og kos dere i pausen! :-)
Elletuppa Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Sist i barnehagen fikk vi hos en familie en kurv med litt frukt og sjokolade. Som vi kosa oss med på planleggingsdagen. Liker gaver som alle deler, har før f.eks kun fått pakke til mæ som ped leder å de er litt ekkelt. Men vi blir veldig glad for sånne ting, om så bare kort der det står at vi blir satt pris på. Kan gjøre dagen for mange....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå