Gå til innhold

Hva har dere oppi lapskaus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke grønnsaker bruker dere? er det godt med de frosne lapskausblandigene? har laget det før,men tenkte gjerne å få litt gode inspill. Lager nok med pølse, har ikke tid til å vente på kjøttet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sellerirot, poteter, løk, gulrøtter og kjøtt aldri smakt de frosne blandingene, så der kan jeg ikke svare deg dessverre!

Skrevet

Naboens katt.... Neida...

har potet,gulrot og kålerabi:-) Pølse og kjøtt. salt og pepper... mmmmnn

Skrevet

Før lagde eg kun hjemmelaget lapskaus, og så var det potet,gulrot,kålrot,løk, knorr sin kjøttsuppebuljong, og pølser. mannen min liker når det er litt kål i også, men vi er ikke glad i sellerirota...

Men, så prøvde eg den frosne lapskausblandinga på Rema, og da gidder eg sjelden lage hjemmelaget mer. Utrolig gode grønnsaker! Har prøvd andre uten suksess...

Kjøper Rema sin lapskausblanding til 11,- , og kjøper den store pakken kjøttpølser på Kiwi. da blir det veldig billig og!

Stor porsjon lapskaus; 3-4 poser grønnsaker a 11,-, og pølser 74,-. Mat til mange, eller flere dager :-)

Skrevet

På ikke-lavkarbo-vis:

poteter

gulrøtter

kålrabi

purre

pølse

Skrevet

Det er faktisk ganske godt å erstatte pølsene med stekt og krydret karbonadedeig/kjøttdeig :o)

Skrevet

Kjøttbuljong

Potet

Kålrot

Gulrot

Purre

Pølse

Salt og pepper

Jeg har prøvd de frosne lapskausblandingene. De er helt greie, men hjemmelaget er absolutt best!

Skrevet

takk for mange svar.. får bli bli lapskaus en annen dag ,sambo ringte og slutta tidlig i dag. så han handler og skal lage empanadas, nam..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...