1stor1liten =) Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 hvilke grønnsaker bruker dere? er det godt med de frosne lapskausblandigene? har laget det før,men tenkte gjerne å få litt gode inspill. Lager nok med pølse, har ikke tid til å vente på kjøttet.
BettyBoob Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 sellerirot, poteter, løk, gulrøtter og kjøtt aldri smakt de frosne blandingene, så der kan jeg ikke svare deg dessverre!
F-mor Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Naboens katt.... Neida... har potet,gulrot og kålerabi:-) Pølse og kjøtt. salt og pepper... mmmmnn
*FiskeLine* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Før lagde eg kun hjemmelaget lapskaus, og så var det potet,gulrot,kålrot,løk, knorr sin kjøttsuppebuljong, og pølser. mannen min liker når det er litt kål i også, men vi er ikke glad i sellerirota... Men, så prøvde eg den frosne lapskausblandinga på Rema, og da gidder eg sjelden lage hjemmelaget mer. Utrolig gode grønnsaker! Har prøvd andre uten suksess... Kjøper Rema sin lapskausblanding til 11,- , og kjøper den store pakken kjøttpølser på Kiwi. da blir det veldig billig og! Stor porsjon lapskaus; 3-4 poser grønnsaker a 11,-, og pølser 74,-. Mat til mange, eller flere dager :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 På ikke-lavkarbo-vis: poteter gulrøtter kålrabi purre pølse
*LLL* - har blitt tobarnsmor! Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Det er faktisk ganske godt å erstatte pølsene med stekt og krydret karbonadedeig/kjøttdeig )
CrazyCat Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Kjøttbuljong Potet Kålrot Gulrot Purre Pølse Salt og pepper Jeg har prøvd de frosne lapskausblandingene. De er helt greie, men hjemmelaget er absolutt best!
1stor1liten =) Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 takk for mange svar.. får bli bli lapskaus en annen dag ,sambo ringte og slutta tidlig i dag. så han handler og skal lage empanadas, nam..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå