Gå til innhold

Barnepass for tidlig..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på bursdagsfest til helgen, med 130 gjester og sikkert fyllefest utover kvelden.... Er så usikker på om jeg skal ha med vår baby på 2 mnd eller om jeg skal ha noen til å passe henne. Har så vidt prøvd med flaske og det gikk ikke så værst.Hva hadde du gjort? Er det litt tidlig med barpi enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt babyen med eller stått over. Evt. hatt barnepass noen timer og dratt tidlig fra festen.

Skrevet

Eg hadde latt foreldra mine passe og dratt på festen...

men no bur vi i samme hus som foreldra mine så er kanskje litt lettare for meg å sei det sidan dei kjenner snuppa så godt og ho er sammen med dei kvar dag...

men så lenge ho tek flakse og er trygg saman med dei som skal passe så ser ikkje eg problemet

Skrevet

Enig med gutsbestebarn. Kanskje litt vanskelig å ta med en baby på fest (høy musikk, og dessuten tror jeg at min morsfølelse hadde tatt av i løpet av kvelden når folk begynte å bli fulle). Tror jeg hadde satset på noen timer barnevakt, men droppet alkoholen jeg da. Sånn at babyen bare hadde gått glipp av ett måltid med pupp.

Skrevet

Snella vår er 3 måneder og vi er bedt i bursdag i helga. Jeg drar (:-)), mens pappan blir hjemme med lille og flaska. Synes det er for tidlig å reise fra henne enda, så ville ikke slappa av hvis noen andre enn pappan hadde henne. MEN SOM JEG GLEDER MEG TIL EN FEST! Har frysern full av melk, og vesla tar alltid flaska når vi prøver så det går forhåpentligvis bra. Forøvrig synes jeg ikke det er noe som er for tidlig eller sent ifht barnevakt, må bare gjøre det som passer best for en selv.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det selv, men du selv føler at det er greit så går du og koser deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...