troika*22.01.08* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Var hos legen i dag og da målte han symfysen min og den er 25 cm jeg er 24 uker på vei...å da sa han at jeg lå over gjenomsnittet. Hva er det vanlige da? Noen som har erfaringer med det samme og fikk store/små barn?? Ble litt nervøs jeg nå, redd for å få en kjempe baby. Førstegangs fødene er eg og......
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hmm.. var hos legen i dag jeg og. jeg hadde 21cm og er i uke21. jeg ligger på grensa til å være over normalen. menhar ikke noe mage nesten.
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 jeg tror ikke det, jeg var stor forrje graviditet. faktisk så stor at de måtte ta ul i uke 32 for å estimere fødselsvekt, siden jeg lå så høyt oppe på sf-målene, tror ikke en eneste gang jeg var innom det grønne feltet men jeg fødte to dager før termin ei lita jente på 3430 g er stor denne graviditeten og, og har fått kommentarer om tvillinger fra jordmor, men ul viste bare en. men det er mer "normalt" å være stor med nr to.
Athina' Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Lå på 27 cm jeg i uke 23 og himmelhøyt over grafen på sf skjema og jeg venter gjennomsnittlig stor gutt så det blir nok bra skal du se :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå