Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dessa som kan førtella mig om de er efektiva mot hovna bein?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes de hjelper. Skulle egentlig ønske jeg hadde flere par.

Har vært ganske hoven i bena den siste uka.

Skrevet

tack før svar, da ska jag ta mig en tur ut o kjøpa det :)

Skrevet

Det er DEILIG å gå med når man har slitne/tunge/rastløse ben...

Skrevet

ta de på om morgenen og av om kvelden, skyll de opp og heng de til tørk. vask de i vaskemaskina en gang i blandt:)

det er lurt å bruke de hver dag, for det forebygger åreknuter ol også.. man blir godt vant til de, og jeg synes nå det er skikkelig ubehagelig å ikke gå med. har to par jeg bytter på:)

Skrevet

Jeg personlig likte ikke å gå med støttestrømper, men hadde heldigvis ikke så hovne bein da. Brukte de bare i forbindelse med flyreise og prøvde en gang på jobb, men det ble bare katastrofe..det brant og svidde og var skikkelig ubehagelig.

Men mange har veldig gode erfaringer og synes støttestrømper hjelper veldig godt. Det som er veldig viktig da er å ta de på med en gang man våkner om morgenen, helst før man reiser seg opp fra senga, og før beina hovner opp. Da er det lettest å ta strømper på , ellers kan det være skikkelig slit med hovne bein og store mage.

Skrevet

hva har vi ikke mannfolk til, viss de ikke kan hjelpe oss på/av med støttestrømper;)

Skrevet

De er et "must", og er både behagelige og forebyggende.

Oppsøk bandagist som selger disse, de tar mål av foten din.

Mange ulike typer, skiller mellom støttestrømpe (lett press) og kompresjonsstrømper (mer behandlende effekt).

Anbefaler deg støttestrømper i bomull, som ikke irriterer husen og er mer behagelige på.

Pris varierende..men fra ca 180,- og opp...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...