Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 hva i alle dager er det jeg ser? Rynker i panna mi? Det har jeg aldri hadd før!!! 22 år, og rynker! Greit nok at det er etter der det blir merker når man rynker på panna, MEN at de er permanent der da! Uff, dette var ingen morsom oppdagelse nei..
Propellmamma til 2 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg bestilte heller ikke grå hår, men de kom likevel.... :-)
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Bena fulle av åreknuter sto ikke på bestillingslista mi heller!!! De er så stygge nå at inntill jeg har råd til å fjerne knutene blir det ikke vist noen legger her nei. Bukser og fotsie kjoler heretter.
Pinny og lillegutt Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Uff, føler med deg.. ikke morro å finne hårvekst i ansiktet i en alder av 22år heller..*Gråte*
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 ja det har jeg forsåvidt heller ikke bestillt, men har alikavell fått det! Snakka med legen om det, men får ikke fjerna de (har to stk )før om noen år, siden jeg kommer til å få flere barn. Men det er jo først om noen år! Så tror jeg må spare selv til en liten fiks der altså! Plutselig ble kroppen gammel, alt for fort!
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 sitter her 20 år med masse bekymringsrynker som sambo kaller de.. jeg har bestandig hatt perfekt hud, aldri ei kvise, myk som ei barnerumpe, men nå har jeg hatt ei kvise og rynkene i panna har kommet til syne! *arg*
velsignet med to Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Eneste tillegget jeg fikk på min bestilling var magen full av strekkmerker og panna full av kviser. Men dette sto jo forsåvidt nederst i kontrakten med bitteliten skrift så det var jeg i det minste forberedt på...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 hehehe.damer damer!!huden din endrer seg litt igjen skal du der vite:)det meste er permanent men både huden og håret endrer seg mye i graviditeten.jeg bestillte ikke rett år heller,men får rett hår i alle graviditetene:)men like etterpå er fallen og bølgene påplass igjen....
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 strekkerker ja.. glemte å klage over kartet jeg har på magen, lårene, rumpa, puppene og ryggen!!!! jeg føler meg ødelagt! og min mor som så vidt fikk ett par under magen etter 3 barn!! *buhuu*
JohnFredrik Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Har fått massevis av strekkmerker på magen,når og rumpa, rynker i panna og grå hår i en alder av 26... :-( Surt, men sånn er livet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå