vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 har beggynt å smøre meg med den idag... noen med erfaringer fra denne? hvor er best å smøre seg og en eller to ganger om dagen?? stod liksom veldig lite info bak på flaska... takk for svar
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2007 ingen som vet noe?
Mor til en stor og en liten Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg brukte den med førstemann og denne gangen. Med førstemann ble jeg gravid etter 6 mnd med prøving når jeg begynte å bruke den. Brukte den ca 1 mnd da. Denne gangen begynte jeg med den med en gang vi begynte med prøvingen og jeg ble gravid på første forsøk. Smurte 2 ganger daglig litt foskjellige steder på kroppen, der huden er litt tynnere. Om det var den som gjorde at jeg ble gravid er jo vanskelig å si, men jeg velger å tro at den hjalp på :-)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 åå så spennende å høre da vil jo tro den kan ha noe med det å gjøre da etter 13 pp 1 ma og 1 sa er jeg klar for å teste ut alt.. hehe og dette høres jo veldig positivt ut da da kan jeg smøre meg ikveld også da.. hehe takk for svar noen andre med erfaringer
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 vil høre flere med erfaringerr jeg
@riel Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Bruker den selv for øyeblikket. Så at du ikke fikk opplyst at den skal smøres etter eggløsning. For hvis du smører før kan den hemme eggløsningen. Du kan smøre morgen og kveld.Lykke til!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 å ja tusen takk for det... det visste jeg ikke for bak på krem flaska står det bare at den skal brukes fra dag 14... godt du sa fra.. da venter jeg noen dager til til jeg får el... regner med det er de nærmeste dagene
TussiLussi Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Etter 1 år med prøving og en MA satte jeg igang med PC etter råd fra homopat. Startet dag 9, tror jeg kan ha hatt en svært tidlig EL den mnd, fordi UL viste at befruktning kunne ha skjedd dag 10.... tør ikke tenke på om dette hadde sammenheng med PC, men..... Vel, jeg ble iallefall gravid den mnd og er nå i 16 lykkelige uke LYKKE TIL !!!!
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2007 en skikkelig god solskinnshistorie som jeg vil høre... hehe da smører jeg med videre med godt mot og ser resultatet om 14 -16 dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå