Gå til innhold

noen som brukte progesta care som det klaffet for :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har beggynt å smøre meg med den idag... noen med erfaringer fra denne? hvor er best å smøre seg og en eller to ganger om dagen??

stod liksom veldig lite info bak på flaska...

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet noe?

Skrevet

Jeg brukte den med førstemann og denne gangen.

Med førstemann ble jeg gravid etter 6 mnd med prøving når jeg begynte å bruke den. Brukte den ca 1 mnd da.

Denne gangen begynte jeg med den med en gang vi begynte med prøvingen og jeg ble gravid på første forsøk.

Smurte 2 ganger daglig litt foskjellige steder på kroppen, der huden er litt tynnere.

Om det var den som gjorde at jeg ble gravid er jo vanskelig å si, men jeg velger å tro at den hjalp på :-)

Skrevet

åå så spennende å høre da :) vil jo tro den kan ha noe med det å gjøre da :)

etter 13 pp 1 ma og 1 sa er jeg klar for å teste ut alt.. hehe

og dette høres jo veldig positivt ut da :)

da kan jeg smøre meg ikveld også da.. hehe

takk for svar

noen andre med erfaringer :)

Skrevet

vil høre flere med erfaringerr jeg :P

Skrevet

*opp*

Skrevet

Bruker den selv for øyeblikket. Så at du ikke fikk opplyst at den skal smøres etter eggløsning. For hvis du smører før kan den hemme eggløsningen. Du kan smøre morgen og kveld.Lykke til!!

Skrevet

å ja tusen takk for det... det visste jeg ikke for bak på krem flaska står det bare at den skal brukes fra dag 14... godt du sa fra.. da venter jeg noen dager til til jeg får el... regner med det er de nærmeste dagene :)

Skrevet

Etter 1 år med prøving og en MA satte jeg igang med PC etter råd fra homopat. Startet dag 9, tror jeg kan ha hatt en svært tidlig EL den mnd, fordi UL viste at befruktning kunne ha skjedd dag 10.... tør ikke tenke på om dette hadde sammenheng med PC, men.....

Vel, jeg ble iallefall gravid den mnd og er nå i 16 lykkelige uke :)

LYKKE TIL !!!!

Skrevet

en skikkelig god solskinnshistorie som jeg vil høre... hehe :)

da smører jeg med videre med godt mot og ser resultatet om 14 -16 dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...