balsam Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 jeg skrev et innlegg tidligere.... har nå tatt en til og det er en svak strek på denne oxo.... hva tror dere da?? gravid eller ikke??
F-mor Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 om den viser positivt er du gravid. Gratulerer!!!!
balsam Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 dytter litt=) for tenkte om den første skulle være en "skyggestrek" så skulle det vell ikke være d på begge to?? eller?? er ikke så inni dette her... den første jeg tok var så positiv med en gang jeg tissa på den=) hihi
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Tror nok du er gravid da ja!! GRATULERER!!!!!! Om et par dager er den nok sterkere positiv )
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 ta en cb digital...der står det GRAVID eller IKKE GRAVID
♥2 små gull♥ Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde kun en svak strek flere dager på rad da jeg var gravid. Turte ikke slippe jubelen løs før jeg hadde vært hos legen med urinprøve for å få det bekreftet
snuppelure 74 Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde 3 tester med svak positiv og den stemte den er 6 1/2 mnd på vei ca nå )
Sara Rompompei Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 forrige gang jeg testet meg fikk jeg ikke utslag i det hele tatt. Kom til å tenke dagen etter at jeg kanskje sjekka for tidlig og dro testen opp fra søpla for å se. Da var det en svak strek der. Tok en ny test og nok en svak strek kom opp. Dette var sånne billigtester fra Danmark For å være helt på den sikre siden dro jeg på apoteket og kjøpte CB. Jammen kom det ikke en svak strek på den også hihi Fleipa under hele svangerskapet at dette kom til å bli en svak baby... Gjorde ikke det hihi Gratulerer. Er nok en liten spire i magen din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå