☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Han gaper og dytter hånda mi med skjea i inn i munnen sin og blir illsint når det tomt hahahahha, skikkelig matvrak alt jo
BettyBoob Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 hehe, næringsvett er viktig : fikk ikke min til å spise grøt før han var 8 mnd jeg... bare brakk seg!
nati, knotten & lille karamell Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, min gjorde også det. På pakken står det noe om smaksprøver, men den lille tassen skreik sånn at vi måtte bare gå å lage full porsjon, og skal si at knotten ikke slukte denne og:)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 hahaha herlig!! Får vel begynne med formiddag OG kveld da!
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Han her og. Blir illsint når det tar lang tid til skjea er inn i munnen :-) Vi er heldige som har små som liker grøten så godt :-)
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 De fleste har vel ikke begynt med grøt i den alderen ennå, da det er en fordel å vente pga. umodent fordøyelsessystem osv. Men det er jo ikke så rart de liker grøt, den er ekstremt søt.
snuppelure 74 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Ehhhhhh grøt er helt greit fra ca 4 mnd da ..... Og det er da ikke tilsatt noe søtningsstoff i grøten.... Snuppa mi elsket grøt fra dag en, spiste den uten noe tull ;o) Nå er hun 20 mnd og er fremdeles ikke lei ;o)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 Mom2Two: på helsestasjon ga de meg grønt lys til å begynne så smått med grøt - og grøten er jo fra 4 mnd + at den ikke er tilsatt sukker! Førstemann min ville nemlig ikke ha noe før han var 6 mnd!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Nåja, tarmene til babyen er ikke fullt utviklet for å oppta fast føde de er 6 mnd så frem til den tid er fullamming ønskelig. Men så klart, om babyen er konstant sulten eller ikke legger på seg, så bør man begynne så smått før.
Learning to fly Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Heldiggriser alle som har babyer som elsker grøt. Min vil bare ha pupp, har prøvd i 14 dager med annen mat. Han er 6,5 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå