Gå til innhold

Hvem er mest sammen med barna da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av en annen tråd her hvor en hevder at det er jo uansett vi kvinner som ser barna våres mest og kjenner dem best, stemmer det?

Jeg ser nok mini på 3,5 mnd mer enn min mann ja siden jeg er mest hjemme, men han er også hjemme med ham og skal ha ham alene i 3 uker snart når jeg skal ha praksis i forbindelse med utdanning (han har 50% gradert uttak, jeg er student), men om man ser bort i fra babytiden så ser vi ungene like mye omtrent og om noe så kjenner han rutinene til ungene bedre enn meg og ikke omvendt, hehe... Han er en engasjert og tilstedeværende pappa og jeg er faktisk oftere borte og ute på ting enn det han er og når jeg begynner i jobb er det nok han som vil ta dem mest pga reiseveien min blir lang. Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ser nok ungene omtrent like mye. Men siden vi begge er kvinner stemmer forsåvidt teorien her.

Skrevet

Helt klart jeg, men det er fordi jeg er hjemme i permisjon med minsten som er fem mnd. Dattera vår på 2 går i barnehage men er også hjemme enkelte dager. Samboeren min jobber fullt og er i tillegg jaktinteressert. Dvs at i disse rype-tider så er han borte litt i helgene også.

Meeen nå til helga skal han få kose seg med begge to for da skal jeg på kurs. Jeg er veldig spent på hvordan det skal gå. Vet han klarer det helt fint men kommer nok til å sutre over hvor slitsomt og tungt det er men to små som kjemper om oppmerksomheten og som trenger hjelp til alt :-)

Skrevet

Jeg ser gutten vår mest. Det har forresten jevnet seg ut en del nå for nå kan han være med på mye mer enn han kunne før av ting som må gjøres ute (vi har et småbruk). Grunnen til at det alikevel er jeg som ser han mest er fordi samboer jobber mye mer enn meg (overtid + vaktordning på jobben).

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Siden han morgenstellet og bringer og henter snulla i barnehagen så er han nok mer sammen med henne om hverdager. Men så er han mer vekk på ettermiddager, så det veier kanskje ting opp slik at det blir veldig likt. Jeg har vesla mest siden det største behovet hennes er pupp.

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

han TAR morgenstellet

Skrevet

jeg er vel mest med dem siden jeg er hjemmeværende. men når han kommer hjem fra jobb 16,30 er det han som tar seg av dem for det meste. han legger dem også stortsett. Fordi han vil være sammen med dem såklart.

Skrevet

Her er vi like mye sammen med den lille poden:) Begge er fulltidsstudenter.

Skrevet

Her er det nok jeg som ser snuppa mest, men det er fordi jeg er sykemeldt p.g.a bekkenløsning og da har valgt å ha henne hjemme.

Gjest miang*mikrovampyr*
Skrevet

'jeg er hjemme med A.V hver dag, og hans dag kan ofte bli 16 timer arbeidsdag.. men han er med henne så mye han kan når han kommer hjem.. og har henne nesten alltid helgen.

Skrevet

Minstemann ser jeg helt klart mest av. Han er hjemme med meg hele dagen (8 mnd). Eldste ser vi like mye omtrent.

Har også en engasjert pappa til mine barn heldigvis!

Skrevet

Mannen og jeg ser minsten like mye tenker jeg. Han tar han jo på morran og jeg han på ettermiddagen. Og kvelden ser vi han ca. like mye

Skrevet

Her i huset er det nok ganske 50/50. Minste er 16 mnd nå og begge er i bhg 100 %. Vi jobber omtrent like mye og har vanlige 37,5 timers uker begge to. Mannen min kjører bil, så det blir stort sett han som henter og bringer, så da kan man faktisk si at han ser dem ca 45 min mer enn meg hver dag, da...hvis vi skal spikke fliser ((:

Skrevet

Frem til nå så er det nok meg! Men så reiser mannen min på båt (4 uker borte, 4 uker hjemme), pluss pga husbygging de siste gangene han har vert hjemme så har han hatt han lite.

Men tar han når han kan, og kommer til å være mye mer med han nå når vi blir ferdig med huset=)

Skrevet

fram til småen begynte i barnehage så så jeg han 95% av tiden og far han 5%. nå vet jeg ikke helt hvordan % fordeligen blir siden barnehagen også har han en del.

men jeg ser han helt klart mest.

Skrevet

Minstemann er stort sett bare sammen med meg, men han er jo avhengig av puppen:) Storebror er mye sammen med faren på ettermiddagen, men morgenstell og bhglevering gjør stort sett jeg. Synes vi egentlig er like mye sammen med barna.

Skrevet

er ingen tvil her i huset: er jeg som ser barna mest og som styrer huset. mannen jobber jo og har en del overtid så da blir det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...