Gå til innhold

Dere som har erfaring med skyggestrek på CB grav.tester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt flere tester tidligere, og de gangene har jeg ikke skimtet skyggestrekoverhodet - har tittet nøye!!

Tok test i dag formiddag - og ser at den en blå streken drar seg litt fjonete oppover kryssveien, om dere forstår? dette har ikke vært på de andre jeg har tatt.

Det var ikke et tydelig kryss, men som beskrevet.., og ikke morgenurin..

Nå 10 min etterpå måtte jeg bare titte på den igjen, og nå er det en tynn strek som drar seg over hele...

Er jeg gravid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI her igjen - 30 minutter etterpå mener jeg!

Skrevet

og fire dager med morgenkvalme

HI

Skrevet

HI - noen som kan legge den inn på bligravid for meg?? vil være anonym..

Skrevet

Gratulerer!

Ta en ny test med morgenurin om et par dager, da er nok streken mye sterkere.

Skrevet

men tror du jeg er gravid? fire dager m kvalme, og denne testen idag..

Skrevet

Jeg har alltid hørt at en strek er en strek! Fikk selv en veldig svak strek, både på morgenurinen og en utpå dagen. Var usikker, men hadde følelsen av at jeg var gravid. Jeg bestile time hos legen for en test, å jeg var gravid=)

Så gratulerer deg litt forsiktig jeg..=)

Skrevet

Ikke for å ødlegge gleden, men jeg har fått svak svak og tynn posetiv strek på CB uten å være gravid.

Skrevet

Det som er etter tidsanvisningen på pakken skal du bort fra,. Men siden det var LITT strek først så tror jeg du er gravid. Test igjen om et par dager, og med morgenurin ja.

Jeg hadde det slik, og rebekka er 9 mnd nå...

Gratulerer dersom spira sitter nå. :-)

Skrevet

jeg har ei på 9,5 mnd ser du;) og går på pilla, men merket at nie var på gang..men er jeg gravid, er det helt ok;)

Trodde ikke jeg skulle lese av testen etter at det var gått 2 min, men så etter en halv time at det var innen 10 min..så da jeg så på tetsen igjen etter 30min, var det en tynn strek der, om den var der innen 10 min var gått, det vet jeg ikke!!!

Men de fjonene kom med engang..

Skrevet

Skyggestrek er strek det også, men jeg tror ikke at noen resultat som kommer etter 10 minutter er pålitelig. Mulig jeg husker feil, men les pakningsvedlegget en gang til...

Skrevet

Det står at etter 10 min er svaret upålitelig. Men jeg trodde det etter 2 min, pga står at svaret kommer etter 2 min..;)

Men når man ser nøye på kontrollvinduet, er det små prikker som farves blå..og jeg så at det var flere av disse prikkene utenfor den ene streken (som skal være der) som var farvet..altså på den kryssende streken (gravidstreken)..det var ikke amnge prikker, men noen..- kan det være små mengder hcg??

Takk for svar!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...