☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 I såfall var dere fornøyd med kurset/utdannelsen og er det noe du/dere kan anbefale? Var det vanskelig å gjennomføre? Hvor lang tid brukte du? Håper noen kan svare meg =) Vurderer sterkt å studere litt via nett nå som jeg går hjemme og snuppa har begynt i barnehagen... =)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2007 *Dytter litt* i håp om at det er noen der ute som har tatt studiet, hehe!!!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja jeg tar det. Har ikke kommet så langt da men hittil er det ok, men begynner å bli vanskelig. Men dette er jo superinteressant så på en annen side er det lettere da! Hvis du skjønner? Kommer nok til å bruke de 2 årene som kurset er på siden jeg ikke får lest hver dag (går hjemme i barselperm.) Hvis du går hjemme uten barn får du gjort mye mer så da kan det jo være du får det unna på 1 år! Mannen min er tømrer og har hjulpet meg litt, men det er jo lagt opp til at man skal klare det alene. Ogs kan man jo ringe veilederen sin hvis man står fast! Viktig å være strukturert og ha litt stå på vilje! Lykke til
frøkenfryd:) Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 hvor kan en få jobb da etter utdannelse foreksempel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå