Gå til innhold

Hurra for husbanken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga av omlegging til nytt system ift bostøtte mister jeg 3 mnd med bostøtte...og av samme grunn klarer jeg ikke betale husleien i dag:-( Bostøtten har gått rett i husleien den 1...da var det jo veldig fint at de bestemte seg å å bytte utbetalingsdato i tillegg til å "ta fra meg" 3 mnd allerede innvilget bostøtte...Skulle ikke vært lov!

Misforstå meg rett, jeg er meget takknemmelig for bostøtteordningen, men slike omlegginger har veldig mye å si på en allerede for stram økonomi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt enig !!!

de reglene blir for teite!

jeg fikk bostøtte tidligere i år pga lav økonomi. Men så fikk jeg ikke lenger pga den nye samboeren min tjente visst en inntekt på 110 000 i 2006. vi var ikke samboere før sommeren 2006 og sommeren 2006 hadde han ikke jobben mer og tjente ikke noe annet enn attføring....

hva er galt med systemet ?! det er jo inntekten NÅ dem burde gå etter ikke hva han eller jeg hadde i fJOR!! gaaad det er jo NÅ vi hadde trengt bostøtta IKKE i fJOR liksom koko!! heh

Skrevet

hei. jeg fikk også avslag pga høy inntekt i fjor. Men du har rett til å få legge dagens inntekt til grunn. Send en klage og be om å bli vurdert ut fra dagens inntekt. ta også med all dokumentasjon på inntekt til deg og samboer

Skrevet

takk ja helt topp. for er jo egentlig helt vilt at dem skal gå tilbake når det er NÅ det gjelder! takk skal gjøre det :D

Skrevet

litt dumt spm, men hvordan får jeg søkt om bostøtte??

Skrevet

Gå på kommunene og be om sjema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...