Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 før eller nå nettopp.... merket dere noe "tegn" før det var i gang? Går å kjenner etter på alt mulig- er så utålmodig på at h*n skal komme ut nå. 2 uker til termin... Eller bare skjedde det sånn plutselig?
betty74 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde ingen tegn før riene startet sist jeg fødte... så jeg kan ikke si deg hva du skal kjene etter...
*Super*Mamman* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Lenge siden jeg fødte da, men første gangen hadde jeg utrolig masse kynnere den siste mnd, men sist gang var det ingen tegn før det hele var i gang... Ingen slinpropp, kynnere el. var sikker på at det var en evighet igjen.... Men plutselig så var fødselen i gang:)
litegryn Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 jeg hadde falske rier i en hel uke. holdt på å bli sprø!de var helt regelmessige, så håpet hver dag at det skulle skje noe.ingen slimpropp, blod eller noe. gikk 14 dager over.kjentes må en annen måte dagen før jeg fødte.plutselig kom ganske "mensenvondt" og sterkere kynnere. sånn at jeg ble rød i fjeset.hihi..så det ikke selv,jeg prøvde forresten ALLE kjærringråd, ingenting funket.
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Ingen forvarsler for min del. Med nr.1 gikk plutselig vannet 9 dager før termin, og med nr.2 startet riene brått mens jeg var ute og gikk 4 dager før.
Propellmamma til 2 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde kraftige kynnere i et døgn som ble mer og mer regelmessige og endte med rier. Men det har jeg hatt mye av i det siste, men fortsatt ingen fødsel :-p
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 begge gangene begynte det med skikkelig dugelig tur på do!!!!veldig tom mage når jeg fødte for å si det sånn.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, hadde egentlig ingen klare signaler... Plutselig oppdaget jeg at "kynnerne" var regelmessige og litt vondere enn vanlig. Etter et par timer med 20min mellomrom hoppa det rett til 4min mellom.. Og da skjønte jeg at det var tid for fødsel..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Maserier i 2 døgn, så gikk vannet og så gikk det slag i slag. 5,5 timer etter vannavgang kom gutten )
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 niks ingen av gangene, bare skjedde plutselig!
LitenIda Skrevet 2. oktober 2007 #12 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fødte 22.september, nesten 5 uker før termin. Mine tegn var: Stigende blodtrykk fra 5.september Mensmurringer i mage og rygg Slimproppen gikk dagen før - dvs jeg så ingen propp, men det kom en del slim og ikke bare utflod... Lørdag 22. septembeer gikk bare vannet plutselig og 3 timer etter var gutten ute Var ikke akkurat forberedt at det skulle skje..... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå