Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er en dag over IKM i dag!!!!!!!!! *juble* (men tør ikke teste ennå, for mensen var to dager for tidlig forrige måned...) Noen som kan sende noe babystøv og krysse litt fingre for meg? KANSKJE spiren klorer seg fast denne gangen?
velsignet med to Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 **********************************' Sender masse babystøv til deg! Lykke til
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Sender over alt jeg har !! Lykke til! Hold oss oppdatert, da
Bebis120408+150511 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSSSSSSSSSS : *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
dritgrei hei hei! Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ******************************* """""""""""""""""""""""""""""""""""" ######################## %%%%%%%%%%%%%%%%%%%% ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~*******************~~^^ sånn nå har du fått litt av alle slag, så får du se om det hjelper! ;-)))) Lykke til!!
To tupper Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Her skal du få i bøtter og spann! ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Tror du dette holder en stund? Fikk en veldig god følelse da jeg leste innlegget ditt. Er hverken synsk eller noe som ligner, men det spørs om ikke spiren sitter denne eller evt neste gang!!!!!!! Lykke til!
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** masse babystøv er herved send:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Får håpe du har rett, Småsøsken *FØDEKLAR*!!! Føles helt merkelig å være OVER Ikm... skjer ikke ofte... hehe Har forresten skiftet totalt mat-smak i det siste... Bruker å ELSKE junk-food osv... men nå har jeg plutselig fått dilla på salat, brød, og "ordentlige middager" hehehehe (men cola og sjokolade er jeg fortsatt hekta på... *rødme*)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå