Gå til innhold

Noen som kan sende meg litt babystøv??? hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dag over IKM i dag!!!!!!!!! *juble*

(men tør ikke teste ennå, for mensen var to dager for tidlig forrige måned...)

Noen som kan sende noe babystøv og krysse litt fingre for meg?

KANSKJE spiren klorer seg fast denne gangen? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

**********************************'

Sender masse babystøv til deg! :) Lykke til :)

Skrevet

Sender over alt jeg har !! :)

Lykke til! Hold oss oppdatert, da :)

Skrevet

BLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅSSSSSSSSSS : *******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

""""""""""""""""""""""""""""""""""""

########################

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~*******************~~^^

sånn nå har du fått litt av alle slag, så får du se om det hjelper!

;-))))

Lykke til!!

Skrevet

Her skal du få i bøtter og spann!

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Tror du dette holder en stund?

Fikk en veldig god følelse da jeg leste innlegget ditt. Er hverken synsk eller noe som ligner, men det spørs om ikke spiren sitter denne eller evt neste gang!!!!!!!

Lykke til!

Skrevet

******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

masse babystøv er herved send:)

Skrevet

Får håpe du har rett, Småsøsken *FØDEKLAR*!!! :)

Føles helt merkelig å være OVER Ikm... skjer ikke ofte... hehe

Har forresten skiftet totalt mat-smak i det siste... Bruker å ELSKE junk-food osv... men nå har jeg plutselig fått dilla på salat, brød, og "ordentlige middager" hehehehe

(men cola og sjokolade er jeg fortsatt hekta på... *rødme*)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...