velsignet med to Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Kjenner og ser jo godt at det er bevegelse ofte, så liv er det jo. Men det har liksom blitt så mye mindre enn det har vært tidligere. Blir ikke "plaget" om natten lengre av spark o.l., og kjenner ikke noe til de sparkene eller sprellene som gjør litt vondt heller. Må se på magen eller legge hånda på for at jeg skal kjenne noe. Prøver å tenke at jeg ikke skal bekymre meg, for det er jo normalt at det blir trangere om plassen mot slutten (6 dager til termin i dag), og dermed blir bevegelsene seigere. Men jeg vet ikke helt.... Noen andre som har det sånn nå mot slutten?
*1+1=2 små* Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 de sier jo at det er fordi det blir trangere at det ikke er like mye liv! så lenge du kjenner ungen bør det jo være bra:) Hadde ringt JM og hørt om hun kan kjenne på deg:) Sikkert alt i orden!!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 har lest her flere ganger at de små ofte blir veldig rolige før fødselen... at det er litt stille før stormen... kan jo være det er sånn hos deg også... siden det bare er 6 dager igjen.... kan være småtten bare lader opp, er jo en påkjenning for babyen og det som skal skje... jeg tror nok det er det som er grunnen...
Håp & lille Hopp-Overtid Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 jeg skulle akkurat til å spørre om det samme. I dag har han vært så rolig... det pleier være myyyye mer liv og røre. Har litt lenger tid til termin da, litt over 2 uker.
velsignet med to Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2007 Ja jeg tror egentlig også det er det som er grunnen, og som dere sier det er trangt om plassen nå. For det ER jo bevegelse der, bare svakere enn tidligere Tror jeg skal roe meg med det, og følge med utover dagen Takk for svar
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 i følge jm min så er det nokså lenge du kjenner noe liksom... drikk litt kaldt... kanskje du får noen skikkelige spark da.., men tror nok ikke du skal bekymre deg... er nok bare som jeg skrev over, stille før stormen... og ikke minst trangt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå