Gå til innhold

Masse kynnere og svimmel i dag..noen som vet?uff..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hele natt har jeg ligget med kynnere(litt til og fra, veldig mye i går kveld), kynnere har jeg ikke så veldig mange av i dag lenger men sliter med at jeg blir svimmel...har akkurat spist noe så er ikke sulten...

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk skikkelig svimle bye i går.. er litt svimmel nå også.. prøv å drikke noe med sukker i.. kan være blodsukkeret ditt er litt lavt... hvis det ikke gir seg så ville jeg ringt jm eller lege for å få målt blodtrykket.. det skal jeg gjøre...

blir jo ofte litt svimmel hvis det synker...

men har tro på å drikke brus eller spise sjokolade...

Skrevet

kroppen din bærer mye nå, så du er vel litt sliten,jeg var kjempesvimmel på slutten av svangerskapet selv. var visst vanlig at man kunne ha lavt blodtrykk uten at det var noe gale. hadde noen og nitti over seksti nesten hele 3 semester.drikk mye vann og ta det med ro litt i løpet av dagen. magesekken har det trangt nå, og matlysten min varierte sterkt. småspiste mye, følte det hjalp.kynnere er bare flott, sier de som kan dette:)slitsomt, men bra.god bedring:))

Skrevet

Kan ikke gi noe godt svar, men har selv enkelte dager da jeg er veldig svimmel. Prøver å spise mat som er rik på jern siden jeg ikke er helt sikker på Hb nivået (skal til jordmor i morgen). Kynnerne syns jeg det er vanskelig å finne noe system på. Men de sier vel at om du syns du har kynnere i tide og utide så kan det være lurt å ta kontakt med jordmor.

Skrevet

takk for svar:)

Jeg er 1.gangs så vet jo ikke hva som er vanlig og ikke......men trodde i går at jeg kanksje ikke hadde kynnere alikevel.....de kom ganske tette og ofte(stod i dusjen en stund fordi de var ganske vonde) og jeg kjente de godt når jeg la meg men de roet seg ned og tok seg ikke opp i styrke så jeg sovna....(så ja var kynnere:P)

Får drikke litt saft og se om det blir bedre.....tusen takk for svar jenter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...