Gå til innhold

kikkhullsoperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har hatt kikkhullsoperasjon?Hvor mange og store "åpninger" lagde de og hvor lenge gjorde det vondt i stingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kikkhullsoperasjon i kneet i Januar. Jeg har to små "hull" på undersiden av kneskåla. de er vel kanskje 0,5x1cm store.

Fikk ingen sting i hullene, fikk bandasje over så skal de gro av seg selv. Det tar vel ca en uke til sårene er grodd helt ut. Og nå etter 9mnd har jeg to små arr,bare :)

Skrevet

hatt det i magen jeg, da de skulle se om jeg hadde blindtarmsbetennelse. men hadde heldigvis ikke det da.

to små hull på 1,5cm, ett i navlen og ett nedenfor bikinilinja :) ser dem ikke lengre heller i grunn.

veldig kjekt at man slipper å bli åpna opp helt hvis det ikke er nødvendig

Skrevet

Jeg fjernet godartet cyste på eggstokkene. De gikk inn 3 steder og det var vondt/ubehagelig i 7-10 dager. Ble gravid med en gang etterpå ;-)

Skrevet

Jeg hadde det nå i august. Lap som det kalles her på bim :)

Fikk et snitt i navnlen og et på venstre side litt lengre ned. Er vel et knapt 1 cm arr der nå. Det stinget på ventsre side er litt "irritert" ennå pga tråden det er sydd med på innsiden. Skulle jo liksom være selvoppløsende tråd, men yeah right...

Skrevet

ok, virker som at det kommer an på hvor man opererer mht sying da.men du guttebaby:) fjernet cyste jeg også for elleve dager siden. åpnet fire steder, nederst ca 6 cm for cysten var stor.de måtte ta en eggstokk. kan endelig få bære litt på jenten min, hadde forbud i en uke. men sårene mine gjør ganske vondt.de ser ikke betente ut da.hadde du mindre åpninger?gidd du se etter,hehe?og du..vet du tilfeldigvis hvor mange uker en må vente med sit ups?hadde liksom kommet inn i den gode husmor-trimmen og magen såvidt begynt å minske:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...