Piken på landet Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Føler alle får den så tidlig, 13 fullgåtte i morgen, og venter enda...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jeg var på ul 15+4 første gang, 19+3 andre gang..
7up1980 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Heisann De fleste kommer inn på UL i uke 16-18, det er det som er normalt. Jeg selv nå, har ikke blitt innkalt til UL før i uke 19. Det er heldigvis neste uke. Man må nok bare smøre seg med tålmodighet der, innkalt blir du:)
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 fikk ikke før 16okt jeg da er jeg 20 uker skal ringe idag å få tidligere synes det var seint
Dizzie_mortil3 Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Det avhenger nok av når det ble søkt om fødeplass og UL da... Jeg søkte i uke 7, og fikk innkallelse 2 uker senere. Men timen er først når jeg er 19 uker. Det er vanligst med UL mellom 17 og 19 uker.
*tybber* Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er også 13 fullgåtte uker i morgen, og var hos legen da jeg var 9+1. Han sendte da henvisning til UL, men jeg har ikke fått noe innkallelse enda! Venter og venter her! =P
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Sist fikk jeg vel innkallelse i uke 13/14 tror jeg. Tror det tar litt lenger tid denne gangen ... er 14+1 idag & fant ut at jeg var gravid i uke 11. Hadde første kontroll hos legen på fredag så håper han sendte brevet til sykehuset da ... så jeg slipper å vente kjempe lenge. Sist var jeg på ul når jeg var 16+6 & 20+4 - syns det var bedre bilder å se på den siste ...
Piken på landet Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar. Så det var noen som misforsto meg, var kanskje ikke så tydelig. Mente når det fikk den i posten ja :-) Men da ser det ikke ut som det er noe unormalt å ikke ha fått den enda, får bare smøre meg med tålmodighet :-)
Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg måtte bestille time selv. Det gjorde jeg da jeg var 12uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå