Gå til innhold

Når fikk dere innkallelse til ul?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler alle får den så tidlig, 13 fullgåtte i morgen, og venter enda...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på ul 15+4 første gang, 19+3 andre gang..

Skrevet

Heisann

 

De fleste kommer inn på UL i uke 16-18, det er det som er normalt.

Jeg selv nå, har ikke blitt innkalt til UL før i uke 19. Det er heldigvis neste uke.

Man må nok bare smøre seg med tålmodighet der, innkalt blir du:)

Skrevet

fikk ikke før 16okt jeg da er jeg 20 uker skal ringe idag å få tidligere synes det var seint

Skrevet

Det avhenger nok av når det ble søkt om fødeplass og UL da...

Jeg søkte i uke 7, og fikk innkallelse 2 uker senere. Men timen er først når jeg er 19 uker. Det er vanligst med UL mellom 17 og 19 uker.

Skrevet

Jeg er også 13 fullgåtte uker i morgen, og var hos legen da jeg var 9+1.

Han sendte da henvisning til UL, men jeg har ikke fått noe innkallelse enda!

Venter og venter her! =P

Skrevet

Sist fikk jeg vel innkallelse i uke 13/14 tror jeg.

Tror det tar litt lenger tid denne gangen ... er 14+1 idag & fant ut at jeg var gravid i uke 11.

Hadde første kontroll hos legen på fredag så håper han sendte brevet til sykehuset da ... så jeg slipper å vente kjempe lenge.

 

Sist var jeg på ul når jeg var 16+6 & 20+4 - syns det var bedre bilder å se på den siste ...

Skrevet

Takk for svar. Så det var noen som misforsto meg, var kanskje ikke så tydelig. Mente når det fikk den i posten ja :-) Men da ser det ikke ut som det er noe unormalt å ikke ha fått den enda, får bare smøre meg med tålmodighet :-)

Skrevet

Jeg måtte bestille time selv.

Det gjorde jeg da jeg var 12uker.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...