Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Du tenker på med væske-reglene? Barnemat er unntaget de reglene.
AMK<3 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 ok=) takk for svar:) men hvordan gjør dere det med maten da? vannet og pulveret...
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg tar med en halv flaske kokt kaldt vann, så får jeg litt varmt vann fra tekannen til flyvertinnene, blander oppi pulvret og vips!! )
Hiv o'hoi Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Om baby kan ha NAN eller småfolk så anbefaler jeg å ta med de drikkeklare kartongene til flyreise. Har hatt de med når jeg har flydd med lillegutt og de er lov å ta med seg i gjennom sikkerhets kontrollen. Og flyvertinnen varmer den for deg.
FebruarM@mma Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Når jeg reiste med jenta mi hadde jeg en flaske med vann, og en liten termos med varmt vann, i tillegg til beholder med NAN-pulver. Da tar du litt av det varme vannet opp i flasken, og du slipper å vere avhengig av at noen må varme det for deg. Det er nemlig veldig lett at den blir for varm eller kald... Når jeg kom til sikkerhetskontrollen fortalte jeg at jeg hadde en jente som måtte ha erstatning, og det sa de var helt greit. Ble med en dame inn i et av avlukkene, slik at de fikk se det. Ingen problemer! :-) Verken den ene eller andre veien! Lykke til og god tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå