Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Sukk... Ikke helt bra humør idag nei kjenner jeg
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 uff da... hvorfor ser det slik ut da? fått tanta på besøk ??? sender deg iallefall noen tanker og en god trøsteklem... trist å høre når det går så langt...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, tror jeg hadde el i løpet av helga. Men det ser jo aldri ut til å klaffe uansett. Vært prøvere i 14 mnd nå, men fortsatt ikke vært gravid.
Livmor Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Huff, det var trist, Turbotrollet:-( Krysser fingrene for at ventetiden fram til ivf ikke blir så lang for dere, og at gullegget sitter med litt ekstra hjelp!
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Turbotrollet... nå blir jeg også lei meg her :-) ikke vær lei deg, husk at du ikke er alene om dette. Jeg er på min 8 pp etter MA, men baby ønske i 12 mnd, der ser du og jeg gir ikke opp enda. Jeg hadde det sånn engang(la ut innlegg) der jeg bestemte meg å gi opp for jeg orket ikke mer. Lykke til med ivf hvis det blir eneste utvei
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Nei men kjære du, ikke vær deppa da!!! Hold motet oppe. Men jeg skjønner deg godt, enkelte dager er skikkelige deppedager... Gjør noe morsomt i dag så skal du se du føler deg bedre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå