Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Henger ikke helt sammen når du syter over lite penger samtidig som du reiser til Oslo flere ganger pr mnd... Pass deg for hvor mye du bretter ut her inne!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Get a life HI. Pass dine egne saker, hva monajenten gjør har vel du strengt tatt ikke noe med..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, men når hun legger ut om hvor vanskelig det er å spare noen kroner blir det litt søkt.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 kan jo hende at foreksempel pappaen til barnet hennes bor i oslo? (uten at jeg vet noe om det er tilfellet eller ikke)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hallo...? Reiser Monajenten til Oslo hele tiden?? - Det har jeg ikke fått med meg!! Vi bruker alle penger på hver vår måte! Slutt å heng deg opp i andres liv!
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Hahaha, er det mulig...... Monajenten jeg trur du fått deg noen som er sykelig optatt av deg.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Hun snakker i vei om dyre fotografbilder og det ene med det andre. I lengre tid har det jo vært mye fnising med *Jenta og lillegutt* pga at Mona skal til Oslo. Merkelig at hun har så dårlig råd da...?
Monajenten Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Judas, get a life! Og hvis du er så jævla interessert i meg og den Osloturen, så ta å les de innleggene skikkelig da, så skjønner du hvordan jeg har penger til den turen. Og flere ganger pr. mnd? Tja. Jeg var i Oslo 30. august ja, og opererte for bukplastikk. Så skal jeg til Oslo i helgen, av veldig viktige grunner. Og det er vel det eneste jeg har vært i Oslo februar 2006. Så jada, jeg reiser til Oslo flere ganger pr. mnd. Ikke tør du stå for meningene dine heller, men å henge ut andre er moro, gitt! Værsågod fortell meg hvor jeg SYTER. BTW, fei for din egen dør før du bryr deg med andres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå