Gå til innhold

Hver dag eller annenhver, hva syntes dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det nye muligheter med ny pp.

Og i forbindelse med dette lurer jeg da på hvor ofte er det dere har dere:) i el perioden?

Vi hadde hyrdestunden vår i går og i dag var el testen positiv..Så det passet jo perfekt, men lurer da på om vi skal gjenta gårsdagens hygge i dag eller vente til i morgen??

Nå vil jeg så gjerne få en liten spire i magen min..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det lurer jeg på også.. hadde kosestund idag og hvis jeg får positiv el test ikveld, når bør jeg ha neste stund da :)

Skrevet

Dette går jeg også og lurer litt på. Tidligere sykluser har vi prøvt å gardere litt med hvertfall annenhver dag. Men føler liksom det blir så unaturlig å ha sex annenhver dag fordi man må(jeg føler det hvertfall sånn) Forrige og denne syklusen har vi drøyd det til positiv eggløsningstest. Dvs forrige syklus hadde vi sex om formiddagen og testen var positiv om ettermiddagen, og så hadde vi sex igjen om kvelden neste dag. Det ble hvertfall klaff, men endte i SA.

Denne gangen hadde jeg positiv test nå på lørdag ettermiddag, og vi hadde da sex 8-9 timer etter. så var testen fortsatt positiv i går ettermiddag, men da fikk vi ikke tid til noe, så nå lurer jeg på om vi skal ha sex i kveld igjen, selv om jeg føler det er for sent.

Det er jammen ikke lett dette. Men mitt "problem" er at jeg ikke stoler på at sædcellene lever lenge nok til at de kan vente på at egget slippes. Og så syns jeg det er så vanskelig å beregne akkurat når egget slippes utifra positiv test og hvor lenge det kan leve.

Skrevet

Hei!

Med førstemann hadde vi sex hver dag i en måned og det klaffet bra. Denne gangen hadde vi også sex hver dag og vi venter nå en liten en neste måned:)

Skrevet

Hei! min gyn mente det var bra at mannen "tømte" seg - i meg eller utenfor :) 4-5 dager før forventet el. så sex annenhver dag fremover, eller evt hver dag fra positiv el-test. Det vi gjorde denne gangen, var en kombi, men morra - kveld annenhver dag. det kan være det har funka - fikk hvertfall svakt positiv test på lørdag. har litt dårlige erfaringer med det fra før - mistet sist - så tør ikke slippe jubelen løs enda. men først morra - så dagen etter på kvelden - så hoppe over en dag, så morra igjen funket hvertfall - fint med litt variasjon :)Lykke til!!!

Skrevet

Dersom mannen har litt nedsatt sædkvalitet bør man ikke gjøre det hver dag, men heller la de små soldatene få modnet litt mer og gjøre det annenhver dag

Skrevet

Med nr. 1 hadde vi sex hver dag fra 1 dag etter mens til ******* langt uti svangerskapet =)

Nå med nr 2 hadde vi sex hverdag/ annenhver dag fra 1 dag etter mens til IKM. og full klaff ble det =)

Lykke til!

Skrevet

Da har vi gått for annenhver dag så får vi se om det fungerer for oss nå:)

Krysser fingrene for deg lucy håper du har en spire i magen som klamrer seg godt fast denne gangen.

:)

Skrevet

Oj jøsses, hver dag i en MND? Ja det må jeg ta av meg hatten for du. Tror ikke det var fysisk mulig jeg :)hihi..

Tror ikke gubben hadde vært helt klar for den..Eller junior da..hihi..

men flott at det fungerte for dere:)

Skrevet

Takker for alle tips:)

Nå gikk vi for annenhver dag så får vi håpe på full klaff..timingen var jo også fin.

Så nå blir det mere venting på ikm som blir rundt den 14.. *håpehåpe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...