Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg prøver igjen! Er det flere der ute som er i litt dårlig humør om dagen? Jeg og min mann krangler hele tiden..., om alt mulig! Er det bare oss eller? Jeg har masse hormoner, og det virer som om han ikke bryr seg. Han vil diskutere alt, og det ender med at jeg bare gråter og gråter! Blit såååå lei meg hele tiden. Huff....., måtte bare få ut dette!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 nei, dere er ikke aleine... Vært så mye spetakkel dette svangerskapet at det er så vidt ekteskapet har holdt noen ganger.
*1+1=2 små* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 jeg sliter med at han blir påvirka av mitt dårlige humør....men jeg føler at jeg faktisk har lov til å være litt irritert siden jeg har så vondt pga BL, kynnere osv osv. han bare er sur fordi pcn hans monger og det går utover meg.... Krangler en del for tiden vi og:(
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Masse hormoner, overfølsom. Er ikke mye som skal til før det renner over kanten... Slapp av, dere er slett ikke alene, tror det er vannvittig mange som har det sånn som dette. Krangler også en del, bare bagateller stort sett alt sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå