Gå til innhold

mini datt i gulvet idag! :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

da fikk jeg å oppleve dette da.. å høre det bumpe dunket da et barn faller i gulvet..

 

men det gikk bra!

 

la han i vogna, mens jeg kledde på meg sko og jakke, i gangen, så rulla han over, å falt rett bak ryggen min!

tok han opp, å trøstet han! han gråt, og sluttet etter trøst da. så over hver millimeter av gutten, å så han hadde ingen tegn til skader.

 

ringte til min svigersøster, som jobber sammen med helsesøstra der nede, å vi fikk komme ned dit selv om dem hadde lunch. og han har det helt fint. han var trøtt da, før han falt allerede, så han sover nå. skal se om han virker pjusk etter han er våknet og, men han virket helt fin.

 

puh!!

 

men sitter med skrekken i meg. bruker alltid å legge han i vogna mens jeg kler på meg jakke og sko, og har han alltid i syne. men så fort kan han hive seg rundt da...

heretter blir han nok lagt på gulvet ja, uansett!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff :((

vet hvordan det der er..

her datt mini ned fra sofaen..

har aldri lagt han i sofaen etter det,nå ligger han KUN på gulvet om jeg skal noe..

 

det er så ekkelt,men heldigvis gikk det fint.

kos minien din masse!!!

klem!!!

Skrevet

De tåler endel... Min minste er 8 mnd og reiser seg opp overalt hele tiden. Blir litt knall og fall.

 

Har du ikke seler i vognen da?

Skrevet

ja, man får virkelig skrekken da! men heldigvis så lærer man av det.

når vi voksne faller, så vet vi at vi faller, og kommer til å slå oss, så vi spenner alle muskler, og gjør oss mer mottakelig for skader. mens babyene er helt slappe, og avslappet i musklene, så da virker de mer støt-dempende for dem. + så hadde han masse klær på seg, som polstret litt da...

 

joda, har seler i vogna, som vi bruker når vi bruker vogna, men tok dem ikke på for å ligge der i et halvt minutt for å kle på jakke å sko. men aldri mer!!! huff å huff!!!

Skrevet

Huff:/ det er fort gjort..Går som regel bra da,men man får seg en støkk..

Skrevet

ja, det tror jeg virkelig!!

kansje jeg skal bli litt mer påpasselig! jeg vet jo at barn kan gjøre sånt på bare et bar sekunder med bortsnudd rygg. så best å ha øynene i han hele tiden!

men liker jo å se på han uansett, så det skulle ikke være noe problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...