Gå til innhold

urban jungle vogn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

folk som har urban jungle vogn her? som er fornøyde m den? har såå sinnsykt lyst på en slik:) vurderer å kjøpe! ingen som har en de vil selge vel?;) hihi........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en sånn til eldstemann her, måtte bytte den i søskenvogn for en tid siden =)

Men har vært utrolig fornøyd med den vognen, den er bare helt super!! Han satt så fint i den vogna, elsket den, og det gjorde vi og. Den er så lett og god å trille, og er veldig stødig.

 

Anbefales på det varmeste!

 

Dukker opp noen på finn.no til gode priser med jevne mellomrom. Vil anbefale deg å kjøpe med bumperbar (sportsbøyle), da kan barnet sitte litt mer fritt. Min reiste seg aldri opp eller noe i vogna, så med den bøylen slapp vi bruke selene så da kunne han bevege seg litt friere.

Skrevet

takk for svar!! har vært inne på finn, men finner den ikke noe billigere der!! ligger bare nye ute der....

Skrevet

Hvor bor du da?

Har en svart og pent brukt vogn som vurderes å selges.

 

Skrevet

jeg bor i oslo!! hvordan ser den ut da? kunne du ha sendt meg bilde eller noe? hvordan modell er d?

Skrevet

Da bor vi ukke i samme by :(

Men tror at hvis du følger med på nettet så dukker det nok opp en.

Tror ikke jeg orker å pakke vogna og sende.

Men lykke til på vognjakten.

Urban Jungle er en tøff og god vogn! :)

 

Skrevet

jeg hadde jo betalt porto isåfall da..... hvor mye skal du selge for da

Skrevet

3500 kanskje.. Men kunne egentlig tenkt meg å solgt den med dypbagen. Og da blir det mer.

Har tre små knøtt her. Så hadde satt pris på å solgt den til noen som kunne ha hentet den i stede for sending.

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...