Uwimana Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 folk som har urban jungle vogn her? som er fornøyde m den? har såå sinnsykt lyst på en slik:) vurderer å kjøpe! ingen som har en de vil selge vel? hihi........
LegallyBlond Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hadde en sånn til eldstemann her, måtte bytte den i søskenvogn for en tid siden =) Men har vært utrolig fornøyd med den vognen, den er bare helt super!! Han satt så fint i den vogna, elsket den, og det gjorde vi og. Den er så lett og god å trille, og er veldig stødig. Anbefales på det varmeste! Dukker opp noen på finn.no til gode priser med jevne mellomrom. Vil anbefale deg å kjøpe med bumperbar (sportsbøyle), da kan barnet sitte litt mer fritt. Min reiste seg aldri opp eller noe i vogna, så med den bøylen slapp vi bruke selene så da kunne han bevege seg litt friere.
Uwimana Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 takk for svar!! har vært inne på finn, men finner den ikke noe billigere der!! ligger bare nye ute der....
Candy girrrl Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Hvor bor du da? Har en svart og pent brukt vogn som vurderes å selges.
Uwimana Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. oktober 2007 jeg bor i oslo!! hvordan ser den ut da? kunne du ha sendt meg bilde eller noe? hvordan modell er d?
Candy girrrl Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Da bor vi ukke i samme by Men tror at hvis du følger med på nettet så dukker det nok opp en. Tror ikke jeg orker å pakke vogna og sende. Men lykke til på vognjakten. Urban Jungle er en tøff og god vogn!
Uwimana Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2007 jeg hadde jo betalt porto isåfall da..... hvor mye skal du selge for da
Candy girrrl Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 3500 kanskje.. Men kunne egentlig tenkt meg å solgt den med dypbagen. Og da blir det mer. Har tre små knøtt her. Så hadde satt pris på å solgt den til noen som kunne ha hentet den i stede for sending.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå