Daily Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Når er det kvalmen setter inn? Jeg føler jeg har alle symptomer, men sikkert bare psykisk...
Ruttitutt :-) Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Da jeg var gravid med snuppa så ble jeg ikke kvalm før i ca uke 7-9 tipper jeg, og var bare litt kvalm. Svigerinna mi ble kvalm etter ca 6 uker og ble veldig kvalm med oppkast. Men du kan helt sikkert bli kvalm før ikm og. :-) Når har du ikm? Jeg har på torsdag/fredag, og har veldig ømme pupper, og vært kvalm 2 ganger, he-he, men ømme pupper har jeg jo ofte uansett så jeg tør ikke helt å håpe denne gangen heller.
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 jeg ble ikke kvalm før i uke 9 med vesla... men da kom det så det jomet etter også.. hehe men tror dette er individuelt altså
Daily Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Har ikm 6 oktober...spens spent spent... Men sikkert ikke noe denne gangen heller. Blir litt neagtiv vet du. Men er man får positiv skjer det vel ikke noe da heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå