Piri Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Hun er 3,5 år og har en tendens til å bli til en liten hund ved navn Snusi/Snuski (navnet varierer litt) på de mest upassende og ugunstige tidspunkt. Dvs når vi har eller er på besøk, når vi har det travelt og skal noe, ved stelling, måltider ol. Denne Snuski'en oppfører seg da slik søm hunder skal og bør. Slikker folk i fjeset, spiser med fjeset nedi fatet, løfter på bakbeinet og tisser oppetter hjørner og møbler. Heldigvis tisser ikke hun på ordentlig da. Hun lever seg fullstendig opp i denne rollen. Det hender jeg blir lei, og da sier jeg til denne bikkja at hun får gå å legge seg for nå vil jeg ha jenta mi tilbake. Hun gjør det, men det tar ikke lang tid før bikkja er tilbake. Er det bare min som gjør slikt? Jeg får meg ikke til å bli sint når jeg blir lei av dette og får meg ikke til å be henne slutte. Jeg tror det er noe a la Skybert, men det er mulig jeg tar feil.
overkill Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Heilt normalt .Teikn på god fantasi og kreativitet.
Piri Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, får håpe det bare er det og at det går over. Kan være ganske slitsomttil tider....
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Min søster er 10 år og har vært hund eller et annet dyr i mange år egentlig...begynner jo seff å gå over nå,men det er for at de syns det blir for flaut til tider eller spesiell situasjon at det heller passer å være i rolle..... Mamma har pratet med PPT bare for å spørre om hvordan hun skal respondere på det,men de sa at det er veldig vanlig å ha det sånn... skal bare overse det ..ikke kjefte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå