Gå til innhold

Hva synes dere om slankepiller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer ikke lenger bare så det er sagt, er krafitg overvektig med bmi på over 34!!

sitter og vurderer og kjøpe slankepiller over nettet, men får ikke bestemmtmeg, og virker disse? de jeg har sett på er xenical og Acomplia men vet ikke om de virker, de er ikke sånne helsekost slanke piller men medisinske, huff jeg er så usikker, har begynnt og trene asså så er klar over at jeg ikke bare kan sitte i sofaen og knaske slanke piller så jeg blir slank til sommeren....bare noe som kan hjelpe meg og få av de værste kiloene sånn at hverdagen ikke er så tung.. hva syns dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får jeg sikkert mye pes.. Men om du først drar til legen din og tar en helsesjekk.. Altså blodtrykk som er viktigst og får høre at den er bra ...

Så har jeg ingenting vondt og si om de som bruker slanketabletter..

Men må brukes med vett , ikke over lengre perioder og ville tatt enda en sjekk hos legen 2 uker etter du har startet på tablettene for og sjekke at du tåler de.. ( noen kan få veldig høyt blodtrykk)

Ta dine forhåndsregler så går det nok greit.. Men burde være ganske overvektig før man benytter sånt da..=)

Skrevet

Jeg brukte xenical før jeg fikk førstemann.

Gikk ned 15 kg på 4-5 mndr.

Du bør ta de i samråd med lege.

Jeg for min del hadde vært skeptisk til å kjøpe legemidler på nett.

Betaler heller mer for å være sikker på at det ikke er noe tull med de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...