Gå til innhold

dere som bestiller fra ebay...

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen gjør dere det med betaling etter dere har bydd?? og hvor mye koster det å sende til norge?? tenker da på sminke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PayPal..! Da er du forsikret i tilfelle du ikke skulle få varene dine, har skjedd meg en eneste gang, og da fikk jeg pengene tilbake fra PayPal nesten med en gang :-) Veldig greit..! Porto til Norge varierer enormt, du må sende mail til selger og høre, noen tar betalt bare for porto, andre tar også betalt for pakking, materiell og "slit" og sånn..:-P

Skrevet

PayPal.

Prisen på sending til Norge varierer - både på selger og på hvor selger befinner seg, det er naturlig nok billigere fra UK enn fra Hong Kong og sånn. Mange oppgir prisen i teksten om tingen, andre må du spørre.

Skrevet

Jeg handler på ebay.com betaler med paypal, og pris for frakt står ofte i annonsen eller kommer etter at man har kjøpt varen.

Skrevet

ok, det står jo skipping bak, men regner med at det er til usa.

men skal spørre om hun kan sende flere varer sammen hvis jeg byr fra samme selger. men jeg suger jo i engelsk, og skjønner ingenting hehe

Skrevet

"Do you offer combined shipping? What would be the cost of this and an additional two (eller annet tall, eller eksempel på tingene om de varierer veldig i vekt og størrelse) items to Europe (Norway)? Appreciated."

Ofte står det shippingkostnad til "International" lenger nede i annonsen. Noen har også en scrollbar hvor du kan velge land og få opp nøyaktig pris. Rundt samme sted bruker det ofte å stå om selgeren "offers combined shipping" og hva hver ekstra ting koster.

Vær obs på at om du kommer over 200-kronersgrensa tilkommer moms med mindre du får selgeren til å lyve på prisen på pakka eller merke den som gave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...