Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Psykologen min har søkt dette for meg. Saksbehandleren min på NAV har skrevet et notat om at hun syns det er viktig at denne saken blir behandlet(av legen som skal se på den altså) snarlig og med positiv utgang, mhht ro, stabilitet og trygghet for familien. Tar legen til NAV hensyn til dette?
Kamomille Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 oppgaven til rådgivende lege hos nav er å se om du fyller vilkårene for TU. Andre ting er uvesentlig for han/henne.
Gjest miang*mikrovampyr* Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Ja,m for det gjør jeg jo, men saksbeh. sa det var diffust siden det er pga psykisk lidelse og ikke arbeidsskade fysisk lyte?
Kamomille Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 ja, og da er det opp til rådgivende lege å vurdere om du fyller sykdomsvilkåret:) I tillegg må du selvsagt fylle alle de andre vilkårene for TU
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå