Piri Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg fikk tidligere i sommer regning på et skolebilde som datra mi skulle ha tatt. Jeg hadde ikke sett noe til noe bilde og spurte datra mi om det flere ganger. Vi endevendte huset, men fant ingenting. Så jeg ringte og sa fra til dette fotograf-firmaet. Kjerringa der ble jo litt snurt, men ga seg til slutt. Så skulle jeg rydde i en haug papirer på skrivepultet datra mi har invadert. Og hva tror dere jeg finner oppi den haugen?!?! Jævla unge!!! ALt hun forsvarte seg med var: "oi....." Hva gjør jeg nå? Ringer og beklager og ber om ny regning? Eller lar jeg det være? Det er knapt 300,- det er snakk om.
Kamomille Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 lå det ingen regning med bildet da? Det pleier det iallefall å gjøre her.
Piri Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 Nei, regningen ble jo ettersendt og den kasta jeg jo da jeg fant ut at vi ikke hadde fått noe bilde.
mamma-til-2-jenter Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg hadde ringt, men så er jeg også meegaærlig av meg.
solstråle69 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ville også ringt, for min egen sjelefreds skyld. :-)
luckypus Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 hehe...hadde nok bare sendt en e post gitt, og forklart sånn som det var, og om de kunne sendt en ny regning...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg ville ringt, men nå er jeg alltid ærlig, da;)
kroi Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 Det spiller vel ikke noen rolle hvor mye penger det er snakk om - du betaler vel for en tjeneste du har fått... Ring og be om unnskyldning, og be om ny giro.
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Ville ringt, skjønner ikke at du lurer på det:-p
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Ja, støtter egentlig Lucky. E-post er genialt til sånne litt ubehagelige samtaler...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Hadde ikke gitt et pip, men om jeg hadde fått en ny regning, da ville jeg betalt...
Beth84g Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Er ikke hver dag en får noe gratis da så jeg hadde ikke sagt noe. Hadde bare vert glad til jeg. Tror heller ikke at alle de ærlige som har svart deg her virkelig ville sagt i fra heller. hehe
mamma til 2 små Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 jeg hadde ikke gitt beskjed. tror nok ikke alle svarer helt ærlig her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå