rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Å dette har jeg venta lenge på gitt. Er nå endelig 12+3, kan begynne å senke skuldrene, phu endelig passert den magiske 12 ukers grensen. Tihi nå må magen bare vokse seg stor og rund og håper at tiden fremover går fort!!!! Noen andre som er rundt tolv uker på vei!?? :-) Ha en fin dag allesammen!!!
Astrid21 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er 27 uker men, jeg tenkte jeg skulle si gratulerer allikvel=) Koselig detta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå