idajenta Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 jeg skulle hatt ikm 23 september....har ennå ikke sett noe til tanta... mn jeg testa negativft på fredagen på graviditetstesten.... har hatt en del symtomer, som trett het, brystene er tunge og blitt større, magen er oppblåst.... jeg håper jeg er gravid, men er så redd for å bli skuffa.... er det en mulighet for at jeg er gravid?
lykkelig 3 BarnsMamma Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Det er jo selfølgelig en mulighet for du er gravid,så vi får jo håpe det.Men hadde samme erfaringa sist pp,Jeg hadde de samme symtomene pluss jeg var kvalm,men det tror jeg kom av innbilninga,var så sikker på jeg var gravid,att når testen var negativ måtte jeg teste meg en gang til samme dag,fordi jeg ikke trodde på det,men tanta kom sent men sikkert 1 uke senere enn vanlig,så det jeg vil fram til er:kjempe bra visst du er gravid,men ikke ha så høye forventninger,det er ikke lett,men blir bare SÅÅÅ skuffa visst testen er negativ..Jeg heier på dere...lykke til
nr2-imagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hei idajenta! Jeg har det på samme måte.. er 12 dager over ikm.. bare negative tester.. hvet ikke hva jeg skal gjøre eller tro
idajenta Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2007 neij, jeg er så positiv på at jeg er gravid, så når jeg tester til negativ test....blir jeg sååå skuffa.... er liksom i min 8pp, så håper snart det er min tur=)
Ladycaliente Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Vet hvordan det er..er så fort gjort å innbille seg symptomer da man ønsker en liten spire så sterkt, er i min 6pp og håper spiren sitter denne gangen..man blir så frustrert å skuffet over alle de negative testene..Men i ditt tilfelle kan det fint tenkes at du er gravid. Jeg krysser fingrene for deg og håper på full klaff:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå