Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 err det en mann ? eller...? har fått det med meg at han stort sett holder til på krangle..
Felix&Lurifax Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 har også lurt på dette, hehe, skjønner ikke hvor denne personen får det fra, god fantasi i grunn
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 ja jeg er innom der avogtil og leser trådene hans.. eller hennes.. det henger jo ikke på greip.. haha..skjønner joikke en dritt...
Cat.68 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Dr.Yppert er Dr.Yppert enkelt og greit. Noen elsker ham og noen hater ham. Genial fyr ;o)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Han henger vel stort sett inne på kranglesiden og beskylder alle oss mødre for å være trygdesnytere. Ikke godt å vite om han/hun er 5 barns mor eller bare misunnelig på oss som skal ha/har barn...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 hehe ja jeg vet ikke om jeg elsker han ellehater han siden jeg ikke vet noe om han,har ikke snakka me han enda heller.. hehehe.. men virker litt spesiell da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå