Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er så utrolig overbevist om at jeg får en gutt, det er akkurat som om jeg bare vet det. Er så overbevist at jeg tror jeg detter om hvis jeg får vite imårra at det blir jente. Me førstemann hadde jeg samme overbevisning, så da legen spurte om jeg ville vite kjønnet, så sa jeg at jeg visste jo det ble gutt, han skjekket og det stemte jo. Han sa etterpå at han opplever det av og til at mødrene bare vet det. Så det blir spennende imårren.
Athene75 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg føler på meg at det blir en gutt, men på ul idag klarte de ikke å se hva det blir
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 En følelse kan man jo ha, men er jo tross alt 50 % sjanse at det stemmer. Jeg tror det bare er flaks.
Piken på landet Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Sist gang var jeg HELT sikker på at det var en jente, det kunne ikke være noe annet. Føltes helt fjernt at det skulle være en gutt inni der. Denne gangen er jeg ganske overbevist om at det er en gutt...
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var sikker på jente.. Tittet bare på rosa tøy og tenkte på jentenavn helt fra jeg var 6 uker på vei. Og det stemte jo! Men som det sies over her; Det er jo tross alt 50% sjanse, så oddsen var jo på min side;)
vannkvinne82 *060208* Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 sambo var SIKKER på jente, og han hadde rett! han var også overbevist om at jeg var gravid fra dag 1 etter unnfangelsen...jeg sa at jeg trodde neppe jeg var det, men han hadde rett der og gitt.. så den mannlige intuisjon skal slett ikke undervurderes, hehe:D Natten før ul drømte jeg at vi var på ultralyd og det var jente, så jeg ble ikke særlig overrasket over at det var riktig. Jeg tror en kan vite sånt, men det kan jo godt også bare være tilfeldig...
cat85 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg drømmer at jeg skal få jente og ser nesten bare på jentetøy. Alle rundt meg er også overbevist om at jeg skal få jente. Jeg har bare følt det på meg fra starten... Ikke tenkt på noen guttenavn. Om 1 uke skal jeg på ul, blir spennende å se om det blir jente.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 med nr en og nr to var jeg 100% sikker på at det var gutter og det stemte helt... blir spennende å se denne gangen , men skal ikke vite det på ul... vil vente til fødselen.
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 1. oktober 2007 #9 Skrevet 1. oktober 2007 visste helt fra uke 10 ca forrje graviditet at det var ei jente, kunne ikke se for meg at det var noe annet, og det stemmte det. fikk det bekreftet på ul i uke 32, fordi jeg spurte om han kunne se hvilket kjønn det var og han sa det var veldig klart. da sa jeg ja, for det er ei lita jente og han kunne ikke annet enn le. denne gangen er jeg overbevist om at det er en lillebror, helt fra jeg fikk vite jeg var gravid har magen vært en han vil jo vise seg ved fødsel da, litt rart hvis det blir ei jente hehe..
Mussinia Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Når jeg ventet gutten for 3 år siden, hadde jeg en veldig sterk guttefølelse og det var jo riktig. Denne gangen hadde jeg også guttefølelse for jeg syns svangerskapene har vært veldig like så langt, MEN ultralyd på fredag viste at det mest sannsynlig ligger ei lita jente i magen min denne gang. Må si at jeg ble ganske overrasket, og har brukt helga på å omstille hjernen )
mor.monsen Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Da har du samme følelsen som meg. Jeg har visst at det var en gutt siden jeg fikk blå strek på testen. UL i morgen så da får vi se da!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 1. oktober 2007 #12 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var sikker på att det var en gutt, og hadde rett:)
Josefine78 Skrevet 1. oktober 2007 #13 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var sikker på at jeg skulle få jente, men ultralyden sa gutt. Så sånn kan det gå :-)
Snart3små Skrevet 1. oktober 2007 #14 Skrevet 1. oktober 2007 jeg var helt sikker på at det var en gutt som vokste inni meg, når noen fortalte meg at de trodde det var jente så tenkte jeg at nei det kan ikke stemme, både meg å sambo var sikker på gutt og på ul så vi en kjempe fin,liten gutt..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. oktober 2007 #15 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var 110% sikker på at det var gutt. Og gutt var det Jeg visste det fra det minuttet jeg visste jeg var gravid. Hehe, rart å si det egentlig... Men det er sant Men mange som tar feil også, er ikke alltid det stemmer
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #16 Skrevet 1. oktober 2007 På et eller annet tidspunkt bare datt en "jente-følelse" ned i meg, og jeg var helt sikker på at det var en jente som lå inni magen min. Dette til tross for at jeg alltid har sett for meg at jeg ville få en gutt, og at alle mine venner var bombesikker på at det var en gutt der inne - jeg klarte ikke å tro at det var noe annet enn en jente. Før ul sa jeg til sambo at jeg ville bli overrasket dersom de sa at det var en gutt, og jaggu presterte jordmor å si at hun trodde det lå en gutt der inne(men hun sa også at hun var veldig dårlig på å se kjønn). Så jeg trodde liksom ikke helt hundre prosent på det, og da vi var på 3d var jordmor der gaaaanske sikker på at det var en jente. Hundre prosent sikker kunne hun ikke være, men hun sa hun ikke kunne se noe tegn til at det var en gutt. Så isåfall var magefølelsen min rett ...men det gjenstår jo selvsagt å se da, om det virkelig blir jente..
anne* Skrevet 1. oktober 2007 #17 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har hatt en sterk følelse helt fra starten av at det blir jente, og det ser slik ut på UL:) Jordmora på ul lurte på hva jeg trodde det var, og så leita hun ei god stund, og så så hun at det blei jente. Lo og sa at det magefølelsen stemte skremmende ofte:)
♡ Jersey ♡ Skrevet 1. oktober 2007 #18 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var helt sikker på gutt! Og gutt blir det! :-) Følte det helt fra sisten av 1 trimester...
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #19 Skrevet 1. oktober 2007 Jepp, "visste" fra dagen jeg testa positivt at det lå en liten gutt i magen min. Var så sikker at jeg handlet faktisk noe blått før UL. Å på UL der var det ingen tvil, lillegutt viste oss tydlig flere ganger at han var gutt:) Det som plaga meg var at de rundt trodde jeg ble skuffa hvis det ble jente. Men d hadde jeg jo ikke blitt, samma hvilket kjønn d er, de forsto liksom ikke d at jeg bare "visste" at det var gutt.
Krolla og Theodor Skrevet 1. oktober 2007 #20 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har vært sikker på gutt hele tiden - jeg ønsket meg jente, men har slått meg til ro med at det skulle bli en gutt... Ble derfor overrasket når legen sa at hun trodde det ble en jente. Men så måtte hun trekke det hele tilbake: Det var en gutt. Man vet jo ikke helt før babyen er ute - men følelsen er sterk på at det er en gutt. Blir spennende å se!
kattungen Skrevet 2. oktober 2007 #21 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har lest at så mange som 2/3 av kvinnene har rett når det gjelder å tippe kjønn på eget barn. Jeg var helt sikker på at det ble gutt forrige gang, og det ble det. Denne gangen får vi se, men er mer usikker nå. Tror bare jeg kan få gutt siden jeg har det fra før, og vanskelig å forestille meg noe annet:) Har ikke vært på UL enda, på besøk fra 1. tri:)
Leirha Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #22 Skrevet 2. oktober 2007 Da ble det gutt... men det visste jeg jo ;P
mor.monsen Skrevet 2. oktober 2007 #23 Skrevet 2. oktober 2007 Det viser seg det at i magen min bor det ei lita sprellende frøken! Jeg tok skammelig feil gitt.
Gjest Lenchen med jente i magen Skrevet 2. oktober 2007 #24 Skrevet 2. oktober 2007 Jeg visste det helt sikkert sist at det ble en jente, og det stemte. Denne gangen var jeg overbevist om at det ble en gutt, men tok feil. Inne i magen min ligger nok en liten jente-skatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå