Learning to fly Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Dette er jo individuelt selfølgelig...Noen barn er mer modne, til å stole på og roligere osv enn andre. Men sett att du har ett ansvarsbevisst barn, modent ofr alderen. Når kan det barnet klare seg hjemme alene mens foreldrene er på jobb, en time eller to etter skoletid da? Og viss det har mindre søsken som går på skolen også. Når kan det eldste barnet få ansvaret for å passe de barna til foreldrene kommer hjem? Noen som har det på denne måten?
Sara Rompompei Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Her har jeg føtl at hun kunne være hjemme alene noen timer fra 1. klasse egentlig. Om det å passe mindre søsken så har hun vel gjort det fra han var rundt 5 tenker jeg. Så da gikk hun i 3.klasse.
Learning to fly Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2007 Takk for svar. Kom plutselig til å tenke på att jeg kan jo ikke være hjemme bestandig om dagene. Nattjobben min orker jeg bare ha så lenge jeg "må". Vertfall til minsten begynner i barnehage eller skolen...Begynner ikke før 3 år..Etter det kan jeg jo begynne i jobb på dagtid. Jobber da i hjemmesykepleien, og er ferdig ca 13 eller 14, seinest 15.. Så det er jo flott:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå