Dizzie_mortil3 Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er 12+3 og har vært ganske kvalm siden 4-5 uke, men ikke kastet opp. Kvalmen begynte gradvis å avta fra uke 8-9, men har vært helt borte den siste uken. Har bare kastet opp 1 gang, og det var vel for ca 2 uker siden. Idag har jeg hatt litt hodepine og kjent meg trøtt uten at jeg har noen grunn til det (har sovet 8 timer), og plutselig ut av det blå ble jeg kvalm og kastet opp! Trodde jeg var kvitt disse plagene nå....noen andre som har opplevd tilsvarende? Noen som vet hvorfor det skjer?
Leirha Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg var ganske kvalm i begynnelsen av svangerskapet, men det avtog sånn i uke13-14 (huker ikek helt når). Nå er jeg 18+4 og har begynt å kaste opp, spesielt om morgenen hvis jeg ikke får den "rette" balndingen mat, spiser jeg ikke, kaster jeg bare enda mer opp. Slik har det vært de siste ukene, og det kommer plutselig. Irritrendes igrunn. Skulle jo være flott og frisk og stråle lykke og friskhet og blabla nå... hihi
♥marita&jentene♥ Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 heisann Jeg var i fin form til lørdag jeg,da begynte jeg å kjenne meg litt uggen,søndag morgen spydde jeg,og før jeg sovna i går kveld skjedde d samme igjen.har klart å holde nede d jeg har spist til nå i dag,men d er jo bare ett eple,så har snakka med legen og har fått time der senere i dag,så håper kansje jeg får noen tabletter som hjelper når det er som verst,har ei lita tulle på ti mnd så har ikke store muligheta til å vere dårlig da.er forresten 14+4 i dag. tar i mot alle gode råd som er å få...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå