Lillebror og stoerebror Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg forstår at mange kan ha problemer i blandt og ønsker å ha noen å snakke med. Jeg er ikke her for å rakke ned på dere. Men de fleste innleggene her er så negative. Jeg og min mann har det helt supert sammen, vi elsker hverandre, er trofaste mot hverandre og vår lille sønn har IKKE gjort det vanskeligere å være kjærester. Vi har det helt fantastisk. Han gjør små roamtiske ting i hverdagen som gjør at jeg vet han setter pris på meg. Det er ofte ikke mye som skal til. " Jeg tar sønnen vår så kan du ta deg en dusj, vennen" Det er jo utrolig herlig da. Kanskje er det på tide for mange (ikke alle) å se hva bra en har med barn og mann og ikke alltid tro at gresset er grønnere på den andre siden.
lab79 Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Du er ikke den eneste! Har det fantstisk med samboeren min og gutten vår!! Vi er selvfølgelig trofaste mot hverandre, og setter forholdet og famillien vår først!! Er bevisst på å velge hverandre hver dag, og ikke ta partneren som en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hei! Etter min mening har jeg verdens beste mann. Han gjør også små ting for å vise hvor mye jeg betyr for han. Han kan avslutte en tekst meld. med: du er det beste som har hendt meg eller elsker deg over alt på jord. Har et problematisk svangerskap, og han vet ikke hva han skal gjøre for meg. I dag hadde han vært å handlet to gensere til meg, jeg hadde sakt i dag tidlig at alt nå var nesten alle klær blitt for små. Han snakker og stryker magen, å har allerede slik sett begynt sin nye farsrolle. Trodde tidligere at man bare hadde det slik til å begynne med, men nå har vi vært sammen noen år så ha er nok den såkalte rette for meg. Han er min beste venn og min store kjærlighet. Jeg kunne ikke tenkt meg en annen mann. Så du er ikke den eneste her som har det slik. Jeg er så utrolig takknemelig for at livet mitt er blitt slik (-:
AO3 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg er også så lykkelig i forholdet vårt at det er nesten flaut (single venner kommenterer at de får tilbake troen på kjærligheten når de ser oss sammen etc). Jeg er fremdeles svevende på rosa skyer etter ett år, og det beste er at det blir bare bedre og bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 ø spy!!! så stygg du er da:=( tror du at folk går inn på parforhold debatten for å snakke om rosa skyer? hjelper ikke meg at du har det så flott i livet med mannen din men det hjelper litt å få skrevet ned og få tilbakemeldig på viktige ting i livet som ikke går så godt kom deg ned fra din høye hest
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2007 #6 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg syns det er flott at noen har det bra i forholdet, og at også slike erfaringer kan komme fram her i debatten! Er da god nok plass for alt og alle
Maja i Moss Skrevet 3. oktober 2007 #7 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har det også i sum svært godt i parforholdet. Og selv om jeg synes det er flott at de som overhodet ikke har det bra kan få diskutere her, savner jeg konstruktive diskusjoner om tema de av oss som ikke står på samlivsbruddets rand også trenger å jobbe med - for parforholdet forandrer seg jo når man blir foreldre.
rossi30 Skrevet 4. oktober 2007 #8 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg og mannen min har det veldig bra. Han er betydelig mer romantisk enn meg......så jeg føler meg ivaretatt, trygg og heldig :-) Tror de fleste har det bra.......men vi føler vel nødvenigvis ikke behov for å snakke om det......eller få råd av andre når vi har det bra. Synes veldig synd på alle som må slite med utro partnere o.l i en slik sårbar tid. DET gjør jeg virkelig!!
Lillebror og stoerebror Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2007 Å det var godt å høre om så mange som har det bra her. Jeg syntes parforholdsdebatten også bør dreie seg om hyggelige parforhold. Lykke til videre alle sammen og "smitt" andre med gode forhold.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er også meget lykkelig! Kunne ikke hatt det bedre med en mann, og jeg føler begge har lett etter den rette altfor lenge, men nå har vi endelig funnet hverandre:-) Så jeg må sette meg ned innimellom og tenke over hvor heldig jeg egentlig er som har en så flott samboer, man har vel lett for å "glemme" litt oppi alle hormonene som svirrer i kroppen. Vi kan virkelig prate om ALT, vi vet nesten alt om hverandre og aksepterer det, og elsker hverandre høyt på grunn av så god kommunikasjon. Jeg føler virkelig med alle jentene her inne som sliter med utro menn, menn som gir F..., voldelige menn og menn som er totalt udugelige i et parforhold. Jeg har vært der selv, så jeg vet hvordan det føles.
Minimo <3 Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 hellu:D Jeg er OGSÅ kjempe lykkelig:D meg og min samboer har nettopp flyttet i egen leilighet og snakker om å gifte oss til neste år:D Har alltid hatt det sånn.. mange vil synest vi er ganske så kjappe når jeg sier dette;) men dette var skikkelig kjærlighet med første blikk:D:D:D vi møttes på nettet 13 mars 2005, sa hei osv:) Møttes for føste gang 28 mars 2005 hos en felles venn av oss, ble sammen 1 april og sa vi elsket hverande 7 dager senere:D 1 april 2006 forlovet vi oss:D 20 mai 2006 ble jeg gravid med vår deilige sønn:D 1 september flyttet vi sammen:D og 25 februar 2007 ble vår sønn født:D 17 august kjøpte vi hus sammen og no skal vi gifte oss:D vi har aldri hatt det bedre enn no:D
kajfla Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Er kjempe lykkelig med samboeren min ;-) han er verdens beste! Jippi jippi jippi!!!
indianerjenta Skrevet 14. oktober 2007 #13 Skrevet 14. oktober 2007 Nei, vi er også veldig lykkelige og har det helt fantastisk. Vi har en grunnleggende respekt for hverandre,vi jobber begge to for fellesskapet, og er veldig opptatt av den andres ve og vel.Tidliger har jeg vært i et dårlig forhold, og jeg kan lett sette meg inn i, og forstå andres situasjon her. Selv om det nok er noen som syter og klager mer enn nødvendig...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #14 Skrevet 14. oktober 2007 Javel, så fint for deg da - men hvor mener du at de som har behov for å få snakket med noen andre om ting som er vanskelig skal legge inn sine innlegg?????? Enig at det skal være plass til både "lykkelige" og de som strever, men de som er på rosa skyer har vel gjerne ikke det behovet for å gni det inn at de er så happy og de som sliter trenger virkelig å få det ut! Derfor vil det gjerne naturlig bli noen flere "sytete" innlegg enn superpositive. Du som savne konstruktive debatter får starte et seriøst innlegg da, så skal vi gjerne være med å diskurtere!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2007 #15 Skrevet 14. oktober 2007 Hvis man ikke tåler at andre skriver at de er lykkelige, uten å føle at de "gnir det inn", så har man mye å jobbe med. Jeg forstår at man kan bli bitter, det er mange vonde følelser og det siste man ønsker å høre er hvor bra andre har det. Men ærlig talt, skal man ikke får lov til å si noe som er positivt i frykt for å tråkke på dine (og likesinnedes) følelser? Jeg har empati og sympati der det er på sin plass, men jeg forbeholder meg også retten til å fokuserer på det positive og ønske slike innlegg som HI velkommen.
Gjest Skrevet 17. oktober 2007 #16 Skrevet 17. oktober 2007 Jeg er så heldig at jeg har en samboer som bare er helt perfekt for meg :-D Han er min beste venn, og jeg elsker ham høyere enn noe annet, og det å vite at han føler det samme for meg er jo helt utrolig. Her går det knirkefritt, og jeg merker jeg er så stolt av ham at jeg ikke helt klarer å la være med å skryte litt over ham til venner.. hehe det er da litt flaut når man tar seg selv i å bare sitte og snakke om hvor fantastisk kjæresten er.... Men jeg vet godt hvor frustrerende det kan være å befinne seg i et dårlig forhold, men å være for glad i den andre til å ville ut av det... Det er da ikke mitt første forhold..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #17 Skrevet 18. oktober 2007 Har også den lykkefølelsen ofte i mitt forhold, men noen ganger er den ikke der i det hele tatt.. Men det gjordet godt å lese om noen som har det så bra, for det fikk meg til å tenke på allt det positive i mitt forhold.. Noen dager er tunge, mens andre dager er fantastiske. Jobber så veldig med å få flere av de goda dagene. Men jeg er uheldig som sliter med sjalusi, har ingen grunn til det, men tankene sniker seg inn og lammer meg helt. det gjør at mitt forhold ikke kan bli perfekt. <
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #18 Skrevet 14. desember 2007 hei hei! ville bare meddele at jeg å samboeren min har det også utrolig fint sammen vi å! vi kysser og forteller hverandre hvor høyt vi elsker hverandre! Det er veldig deilig å ha det sånn selvom man har vært sammen en stund. Det er viktig å sette pris på den man elsker!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #19 Skrevet 14. desember 2007 Du anonym som er så sinnsykt negativ til de som har det bra i forholdet: Nr 1: Dette er en parforholddebatt. Med andre ord rom for både solskinnshistorier og triste historier. Nr 2: Hvis du ser tilbake på innlegg som er lagt inn her, så vil du se at det er lenge siden det er lagt inn en hyggelig solskinnshistorie. Stort sett er det desverre mennesker som sliter i forholdet sitt som skriver inn her, og det er synd at det er mange som sliter så mye. Nr 3: Det forundrer meg at du ikke har evnen til å kunne glede deg over at andre har det bra selv om du ikke har det helt bra akkurat nå. Det er en dårlig egenskap å ikke kunne klare å glede seg på andres vegne. Nr 4: Har du tenkt på at det humøret, den tonen og den innstillinga du viser i innleggene dine kanskje ikke er veldig positive? Kan det tenkes at det er en grunn til at du sliter med forholdet ditt? Tenk deg om. Det kreves to for å ha et bra forhold. Det er ikke bare din samboer som må gi 100%. Det må du også. Lykke til og ha en fin jul:)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2007 #20 Skrevet 15. desember 2007 HMM! JAJA DU OM DET:=) GOD JUL TIL DEG OGSÅ....JEG ØNSKER ALLE GODT
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #21 Skrevet 16. desember 2007 ÅJÅJ!! Her ble det jammen hett nedover!!!! Det er vel helt naturlig at det går opp og ned i forhold! Jeg får min del har det fint med min sambo men jeg vil virkelig ikke karakterisere det som å "sveve på en rosa sky" som folk over her har gjort. Etter min mening er det ganske usunt å sveve i det blå. vi mennesker er bygd får å leve ut følelser både negative og positive!!! Det er viktig å avreagere og det er viktig å "snakke" ut. Om noen av de som er her inne trenger å lufte seg så er det vel helt ok å skrive det i dette forumet!!! Om andre ikke vil lese de de kaller "negativitet" så hold dere unna da..... Er det så vanskelig å ha respekt for at folk trenger å få snakke ut! Å til alle på er rosa sky!! forsiktig det er laaaaangt NED!! God jul!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2007 #22 Skrevet 17. desember 2007 Harregud du Elias sin mamma! Jeg tar sønnen vår så får du tatt deg en dusj! Sko vel faen bare manglet? Miss POSITIV
Jannamor Skrevet 17. desember 2007 #23 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ser virkelig ikke problemet med at man kan få vise glede over parforholdet sitt. Det er det også plass til her. Ikke bare negativiteten. I hvertfall ikke fra en "bruker" som går under anonym. Det er veldig feigt. Stå for det du mener. man må få lov å slite og møte sepekt og råd for det, men man må også få vise glede og entusiasme over å være lykkelig
Hildemor fra vest Skrevet 18. desember 2007 #24 Skrevet 18. desember 2007 Synes at HI har et fantastisk innlegg..Du må tåle at noen er glad for det livet de lever og vil gi utrykk for det..Kan være til stor inspirasjon for mange det..Ikke bare sutre å klage innlegg om hvor fælt man har det ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå