Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Ettersom det står på cubus sine nettsider at det er 25 % på babytøy så gjelder sikkert det denne uka eller? noen som vet? Har veldig dårlig erfaring med klær derfra - så skal bare kjøpe strømpebukser og en drakt eller to men....bodyene deres er HÅPLØSE! Noen som har prøvd ullklærne deres forresten?
Krokodillemor Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har noen av ullkærne for voksne og de er helt ok. Takk for tipset om at de har tilbud. Jeg skal nemlig forbi en Cubusbutikk i dag og skulle gjerne hatt noen sparkebukser til småen.
Amy85 Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg handlet der i forrige uke, da var det (også) 25% på alle babyklær. Ullklærne er helt fantastiske! Folk skryter dem opp i skyene, det er ull utenpå og bomull inni, slik at de ikke klør. Så jeg hamstret masssse ullklær til min lille novembergutt. Hjelper godt at det er 25% ja. Ellers kjøpte jeg ikke noen babyklær der, bortsett fra ullundertøyet og en strikket ulldress.
pilutt1 Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Ullklærne på Cubus har jeg prøvd til datteren min. Syns de fungerer fint,du får jo både de med bomull inn mot kroppen og ull ytterst,de blir jo litt tykkere da,men fungerer greit de og. Men liker best de som er tynne og bare av ull. Ellers bruker cubus sine babyklær å være ganske store i størrelsen. Bare så du er oppmerksom på det.
betaliten Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 tror det det er -25% på alt babytøy ut denne uken også. men jeg lurer på hvorfor bodyene deres er så håpløse?? Venter nr. 1 rett rundt hjørnet og har da ingen erfaringer med bodyer. Men jeg har hørt at Kappahl har veldig gode bodyer...??? :-)
Vårenzia Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 De blir helt utvida i halsen etter bare et par vask. I det hele tatt blir klærne fra Cubus fort utvaska. Og de krymper en størrelse etter første vask!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå