Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 hvor nøye er dere med at de skal kun ligge på rygg å sove? gutten min på 4,5 mnd legger seg bestandig over til siden etter han har sovnet. jeg har som regel da lagt han tilbake på rygg, men det går knapt noen minutter så er han tilbake på siden. hva gjør dere?
Poteto Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 jenta mi vil bare ligge på siden, har gjort det frå dag 1.. å ligge på siden er ikke farligt, men må ikke ligge på ene siden hele tiden.. kan får vondt i nakken av det, så bytt side annenhver natt sånn ca.. så eg vil si at han bare kan ligge på siden.. men viss du er veldig i tvil, og får mange forsjellige svar, så ta en tlf til hs lykek til
Två små trollungar Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi la seg å sove på siden allerede når vi var på barselavd. og hun bare var noen dager gammel. De som jobbet der sa at det ikke var noe i veien med å ligge på siden, men at jeg måtte passe på at hun ikke lå på magen enda (pga risiko for kvelning dersom hun gulper på natten).
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi sover også best på siden. Jeg bytter sideleie på henne når hun har fått mat om natta jeg, så blir det ikke samme sida hele tida. I vogna sovner hun alltid på ryggen, men sjelden i senga. Hun bråvokner rett etter at hun har sovna og slår ut med armene. Tror hun får følelsen av at hun faller, det samme gjør jeg! Jeg legger et sammenrulla teppe mot magen hennes slik at hun ikke får rulla seg over på magen.
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi tissa forresten ofte igjennom når hun lå på sida, men det ble det slutt på når jeg begynte å legge ammeinnlegg i bleia! En på hver hoft under bleia! Funker som bare det!
amee Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Gutten vår ligger også på sia, men nå legger han seg ofte på rygg når han har sovnet. Han ble også ofte våt gjennom på sidene, og våkna av det. Vi begynte med trusebleie på natta, det funker bra, men jeg skal jammen teste ammeinnlegg-tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå