Gå til innhold

Sykmeldt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34, og vurderer å be om sykmelding. Har forholdsvis rolige arbeidsoppgaver, men sover dårlig, og er sliten. Har fullt opp med en treåring i huset. Gruer meg litt til å be legen om sykmelding, Er redd for å bli nektet det. Hvor mange av dere er det som fortsatt er i jobb? Og hvis ikke, når ble dere eventuelt sykmeldt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke vær redd for å be om sykmelding! det viktigste nå, er tross alt deg!

selv har jeg vært sykmeldt fra en deltidsstilling nesten hele svangerskapet, grunnet at de ikke vil tilrettelegge, og jobben er kjempe stressende! går på skole som normalt, da! men det er jo ikke slitsomt!

så forklar legen hvordan det står til, med lite søvn og overskudd, så går det som regel greit å få en sykmeld!

Skrevet

Hei!

Ble selv sykemeldt 50% rundt samme tid. Var sliten, såv dårlig og hadde litt høyt blotrykk. Er veldig glad for at legen og jeg kom frem til denne løsningen. Tror det er eneste grunnen til at jeg klarte å fungere på jobb den siste tiden.

Skrevet

Jeg ble sykemeldt onsdag i forrige uke pga lite søvn (null søvn om nettene), er i uke 31 nå, så uke 30 da.Men har også lavt blodtrykk og blir svimmel, men det var nok å bli sykemeldt 100% pga svært lite søvn. Jeg jobber som lærer for voksne og bør helst ha litt overskudd til å klare jobben skikkelig. Synes fint du kan spør om sykemelding!! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...