Gå til innhold

Den flotte Prinsen vår er kommet til verden;)


susi-su

Anbefalte innlegg

Onsdag 26.09.07,8 dager over termin kom den nydlige gutten vår til verden;)..Han kom e ein rakett fart hehe.Kom inn på føden 22.50 å 23.01 var han ute,så d tok altså ikke mer enn 11 minutter..Det var så vidt vi nådde fram til sykehuset..alt gikk fint..Kom inn fikk konstatert full åpning,følte jeg måtte presse,men fikk ikke lov,men det var ikke enkelt.De fikk lempet meg over i en seng,de skulle ta vannet men jeg klarte ikke å holde gjen så på 2 pressrier kom vannet å gutten vår ut..En nydlig skapning på 3614gr å 50 cm.Må bare si at jeg.hadde litt kynnerer på dagen,men det må jo ha vært rierhehe..kl 20.30 merket jeg at det rev i ryggen rier tenkte jeg men hadde aldri trodd at 2,5 time sener at jeg skulle føde.Hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle vente hjemme lengst mulig men jeg er glad i dag at jeg ringt opp på føden21.30da hadde jeg tette rier, å de sa jeg skulle komme..Jeg hadde aldri trodd at fødselen var så godt igang..Mesteparten av fødselen foregikk vel i bilen vil jeg si,hadde rier vert minutt på bilturen som tok 30 lange minutter..Vil bare si at jeg sitter ijenn med følelse og fine minner etter fødselen;)..Lykke til dere som ikke har født og Gratulerer så mye til dere som har født..Kos dere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...