Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #1 Skrevet 1. oktober 2007 Jenta mi har begynt å skrike når jeg legger henne under den og er superblid når jeg tar den vekk.. hun er fem måneder.. på tide å rydde den bort eller??
Alvepike Skrevet 1. oktober 2007 #2 Skrevet 1. oktober 2007 ja, kanskje lurt . Jenta mi ble lei da hun var 3 månder.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #3 Skrevet 1. oktober 2007 Hehe får kanskje gjøre det da. Hun syntes den var super morsom for bare noe dager siden. Men en gang må hun jo bli lei
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 Gutten min gikk lei da han var ca 4 mnd. Det var også nesten umulig å legge han under den, for han flyttet så veldig på seg og ble fryktelig irritert når han havnet på utsiden....
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 bebisen min er ni måneder og synes fortsatt den er gøy. vi hadde egenlig lagt den bort for noen mnd siden, men fant den fram igjen for to. tre uker siden. nå synes han det er moro og ligge på magen og strekke seg etter den for så og få tak i lekene og putte de vi munn.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Ta den vekk noen uker, for så å finne den frem igjen. Det gjorde vi. Hadde 4-5 ukers pause og nå er den kjempe populær igjen..
Mamma til to tette Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Gutten vår er 6 mnd og nå ligger han ikke under den lenger men vi har den på siden av gymmatte. Så nå ligger han enten på siden av den, ligger og sparker i den osv. Blir gal hvis han ikke får bevege seg fritt så det er ikke aktuelt å bare ligge på ryggen og leke slik som før. Vi har også en babygym hvor man kan henge opp ting så jeg skifter ut leker ca. 1 gang i uken. For tiden trenger han egentlig veldig lite leker, vil bare ha masse plass så han kan snu seg fra mage til rygg til mage osv osv ,-)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #8 Skrevet 1. oktober 2007 Eldstemann ble aldri lei følte jeg, hehe... Han elsket babygymmen og slet den faktisk ut ;-) Kastet den da han var 9-10 mnd, han lå jo ikke under den så lenge da, men likte å sitte og plukke på den, eller ligge på magen og snurre på ting på den osv når han ble over 5-6 mnd. Mellomste ble ikke interessert i babygymmen sin før han var over 2,5 mnd og når han var 3 mnd begynte han å rulle, også under babygymmen og dermed ble den bare i veien, så an brukte den kun i 2 uker :-/ Mini er 3,5 mnd og liker å ligge der en stund fortsatt, men foretrekker nå mer og mer å ligge på magen og plukke på leker i stede, han er så vidt begynt litt med rulling han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå